جاده ها و شرایط امروز 14 اسفند 1392 / ترافیک سنگین در 4 جاده / پایان بارش باران در جاده ها

جاده ها و شرایط امروز 14 اسفند 1392 / ترافیک سنگین در 4 جاده / پایان بارش باران در جاده ها

روز جدید : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک سنگین در چهار محور به پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد و از روان شدن تردد در سایر محورهای کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی جاده های کشور گفت: گزارش ها حاکی از آن است که موج بارشی که تعدادی از استان های کشور را در برگرفته است از شب گذشته کشور را ترک کرده و به همین دلیل در حال حاضر هیچ گونه پدیده هواشناسی در جاده ها مشاهده نمی شود. گزارش شده و هوای آرام در تمامی محورهای مواصلاتی حاکم است.

وی همچنین درباره وضعیت راه ها در جاده های کشور گفت: گزارش ها حاکی از ترافیک سنگین در نقاط نیمه متراکم در آب های محور هراز است. همچنین در محدوده پایانه شهید کلانتری بزرگراه کرج – قزوین و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس در بزرگراه قزوین – کرج ترافیک سنگین و در برخی نقاط نیمه شلوغ است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه تردد در برخی از محورهای محور شهریار – تهران نیمه شلوغ است، گفت: تردد در سایر محورهای کشور به کندی و بدون مشکل و ازدحام انجام می شود. “

وی درباره محورهای مسدود نیز گفت: محورهای مسدود شریانی شامل دو محور دهگلان – حسین آباد و ریگان – ایرانشهر است. محورهای گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وزک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند نیز به دلیل شرایط فصلی دارای انسداد فصلی هستند.

شیران با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از ورود به جاده و اطلاع از آخرین وضعیت جوی و جاده ای با این شماره تماس گرفته و مسیر مناسب سفر خود را برنامه ریزی و در پیش بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید