اعلام جزئیات ترافیک صبحگاهی پایتخت + افزایش ترافیک در محورهای اصلی شهر


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834476

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت آخرین وضعیت ترافیکی محورها را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس بزرگ راهور تهران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت با بیان اینکه از همان ابتدا شاهد افزایش تردد در محورهای این شهر بودیم، گفت: شاهد افزایش تردد در محورهای این شهر هستیم. در صبح معابر، میادین و تقاطع ها مستقر شده و اقدامات ترافیکی خود را برای ایمنی تردد و روان سازی ترافیک انجام می دهند.

سرهنگ علی عسگر شریفی گفت: با رصد تیم های حاضر در مرکز اطلاعات فرماندهی و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مبنی بر وضعیت ترافیکی پایتخت، ترافیک در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود دارد. من ندارم و از صبح شاهد بار روانی در اکثر محورها هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ ادامه داد: تراکم ترافیک در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت باکری، غرب به شرق محور حکیم باکری، زین الدین از هنگام به پاسداران، جنوب به شمال امام علی (ع) ) بزرگراه گلشن دوست، بزرگراه چمران از گفتگو، بزرگراه صدر غرب قیطریه، جنوب شمال به نواب تا 9 دی، بزرگراه بابایی از هنگام به صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین.

سرهنگ شریفی گفت: در بزرگراه شیخ فضللا در فرعی، در مسیر غرب به شرق از شیخ فضللا به گمنام و از غرب به شرق نیایش از سمت ستاری، یادگار جنوب – شمال گلاب، بزرگراه شرق آزادگان، تردد با ترافیک انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید