آغاز ترافیک صبحگاهی و بار سنگین در سطح جاده های پایتخت


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911032

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های تهران گفت: شاهد آغاز ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترافیک در جاده ها بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: با رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح جاده های تهران، وضعیت ترافیک در جاده ها و بزرگراه های پایتخت در بامداد 3 شنبه 3 آبان 1401 شاهد آغاز ترافیک صبحگاهی بود و حجم زیادی از ترافیک در سطح معابر شهری تهران به وجود آمد.

وی افزود: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری و شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تردد دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم به همت، مسیر غرب به شرق در مسیر جاده مخصوص گلها و در اتوبان چیتگر به آزادگان شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) از جنوب به جهت شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال از گلشندوست هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق شهدا و جانبازان میدان استاد معین و امام رضا(ع) و مسیر نواب جنوب به شمال نهم دی بار ترافیکی سنگینی دارند.

سرهنگ شریفی افزود: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور دارند و طرح پل هوایی برای نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

وی از موتورسواران خواست از ورود به تونل های انفرادی خودداری کنند زیرا به دلیل وجود گازهای انباشته در این مکان ها امکان واژگونی موتورسواران بدون حادثه و تصادفات بعدی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید