افزایش 10 درصدی ترافیک پایتخت پس از بارندگی صبحگاهی


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809832

معاون آموزشی و فرهنگی رئیس پلیس راهور پلیس راه تهران ضمن اعلام اینکه کاهش دید و لغزندگی معابر موجب کاهش سرعت و افزایش ترافیک می شود، گفت: شاهد افزایش 10 درصدی ترافیک شهری هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی همهانی معاون آموزشی و فرهنگی راهور پلیس راهور تهران گفت: در تهران. “

وی ادامه داد: چند نکته کلیدی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می شود که با استفاده از آنها می توان فراوانی تصادفات را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

سرهنگ همهانی گفت: نکته حائز اهمیت در هنگام رانندگی در هوای بارانی این است که رانندگان با توجه کامل به رانندگی در جلو و اطراف، سرعت مجاز و مطمئن را رعایت کرده و با توجه به کاهش دید راننده، رانندگی در این آب را مد نظر قرار دهند. دقت، درستی.

وی افزود: بارندگی به دلیل لغزندگی معابر و معابر احتمال برخورد و تصادف را افزایش می دهد. بنابراین رانندگی در این شرایط نیازمند تلاش بیشتر رانندگان است و با توجه به لغزنده بودن جاده، رانندگان باید فاصله بیشتری با خودروی جلویی داشته باشند تا احتمال تصادف به حداقل برسد تا در صورت بروز اتفاقی، خودروی خود را کنترل کنند. . و از برخورد با خودروی جلویی خودداری کنید.

معاون پرورشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، یکی دیگر از نکات مهم را بازدید و رفع ایرادات سیستم هایی مانند تهویه و برف پاک کن ها قبل از بارندگی دانست که با رانندگی خوب و دید خوب می تواند بسیار موثر باشد. عملکرد برف پاک کن ها می تواند باعث کاهش تصادفات شود.

وی به رانندگان توصیه کرد در روزهای بارانی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و فاصله طولی با خودروی مقابل را بیش از گذشته رعایت کنند و از عجله و شتاب گیری در حین رانندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید