افزایش بار در شریان های پایتخت پس از بارندگی صبحگاهی


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813594

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهداری تهران بزرگ از افزایش تردد در خیابان های پایتخت پس از بارندگی بامداد دوشنبه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح روز دوشنبه 16 اسفند 92، سرهنگ مجید رنجبر گفت: ما هم لغزنده بودیم.

وی گفت: در روزهای بارانی کاهش دید رانندگان، لغزنده بودن معابر و استفاده از خودروهای شخصی باعث افزایش ترافیک می شود.

رنجبر گفت: خیابان دماوند در جهت شرقی – غربی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و بزرگراه شهید همت، حکیم و امام علی (ع) از شلوغ ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال گلشندوست تردد دارد.

رنجبر گفت: بزرگراه صدر مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی از شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه چمران جنوب به شمال در قطعه حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده ویژه شیشه ای مینا و غرب به شرق. مسیر بزرگراه از چیتگر شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

وی افزود: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی بار سنگینی دارند.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید همت غرب به شرق پارک جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق شهید ستاری دارای حجم ترافیک هستند.

وی به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئنه و یا با همان سرعتی که می شناسند رانندگی کنند، در صورت رانندگی با آن سرعت می توانند در صورت تصادف خودرو خود را کنترل کرده و به موقع توقف کنند و از عجله و شتاب در حین رانندگی و موتورسواران خودداری کنند. همچنین توصیه می شود از ورود به تونل ها و عدم ورود به بزرگراه ها با استفاده از کلاه ایمنی استاندارد خودداری کنید.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید