دو روز دیگر برای پاکسازی کامل شریان های جاده ای / دو شریان یزد همچنان آبگرفته است


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836135

شهردار یزد با اشاره به اینکه سیل شدید یزد برخی از خیابان های یزد را مسدود کرده است، گفت: تنها متروی میدان ایران و ورودی شهر از مهرآوران باقی مانده است و در تلاش هستیم تا مشکل را حل کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص بازگشایی برخی معابر یزد که به دلیل سیل مسدود شده بود، اظهار داشت: شهرداری در بخش های مختلف اقدام به کار کرد.

وی ادامه داد: در ابتدا میادین اصلی شهر و متروها افتتاح شد و تنها متروی کاسم آباد باقی مانده بود که آب قنات ها مدام به آن سرازیر می شد که با یاری و همت خداوند باز و پاکسازی شد. به همکارانمان در شهرداری.”

محی الدینی با تاکید بر اینکه دو بار مترو به طور کامل باز شده بود اما سطح آب قنات ها دوباره آن را مسدود کرده است، گفت: از این قسمت.

شهردار میراث جهانی یزد در رابطه با زمان بازگشایی این مسیر با تاکید بر اینکه این مترو به طور کامل زیر آب رفته است، تاکید کرد: با توجه به اینکه رهاسازی این حجم آب کمی مشکل است، به نظر می رسد دو روز طول بکشد. تا تمیز شدن کامل

وی در خصوص پاکسازی معابر شهر از گل و لای ایجاد شده در اثر سیل گفت: برای پاکسازی معابر باید زمین کاملا خشک می شد و از شب گذشته بسیاری از معابر پاکسازی شده است. نهایی شدن موضوع ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید