اطلاعیه آخرین وضعیت جاده ها در شریان ها و بزرگراه های شهری تهران


ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819906

رئیس پایگاه اطلاع رسانی راهور تهران تصریح کرد؛

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های شهر تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی عسگر شریفی در روز چهارشنبه 15 فروردین 1401 ضمن تشریح وضعیت ترافیکی خیابان های تهران گفت: محورهای آن روز.

وی ادامه داد: تردد از سمت غرب به شرق از محور همت به بزرگراه کبیری، از غرب به شرق از محور حکیم به سمت بزرگراه کاشانی است.

سرهنگ شریفی گفت: تردد در محور شیخ فضل الله به گینا و از غرب به نیایش شرق به سردار جنگل، آزاد راه به پل شرق و صدر به شریعه است.

سرهنگ شریفی افزود: ازدحام ترافیکی زین الدین به امام علی (ع)، از شرق به غرب بابایی به سمت زمین نیرو زمین، جنوب شمال بزرگراه امام علی (ع) به گلشن دوست، جنوب شمال نواب تا 9 دی و ربان الدین. به بزرگراه امام علی (ع) و خیابان آزادی به سمت معین می باشد.

سرهنگ شریفی همچنین نکات مهمی برای قاچاق دانش آموزان در سطح معابر داشت و از والدین خواست این مسائل را رصد کرده و به فرزندان خود آموزش دهند.

وی ادامه داد: از جمله این موارد می توان به موارد فوق هشدار به کودکان برای دویدن و بازی در خیابان، ممنوعیت شوخی در پیاده رو، ممنوعیت دویدن به دنبال وسایل نقلیه، عبور از محله های غیرمجاز، ممنوعیت مطالعه در خیابان اشاره کرد. از پیاده روی در جاده خودداری کنید، هنگام عبور از جاده عجله نکنید و به جهت حرکت وسایل نقلیه در خیابان توجه کنید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین از والدین خواست تا دانش آموزان خود را با موارد زیر بیشتر آشنا کنند: آگاهی و توجه به چراغ راهنمایی عابر پیاده، آشنایی با خطر عبور از جلوی وسیله نقلیه عمومی و خطر عبور از خیابان در در شب در نور کم رعایت این نکات می تواند آسیب دانش آموزان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

انتهای پیام/
منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید