30 ژوئن; ترافیک سنگین در بزرگراه های اصلی پایتخت/ حضور پلیس برای روان سازی ترافیک


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877165

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت به تشریح وضعیت ترافیکی صبحگاهی در جاده ها و بزرگراه های تهران پرداخت و گفت: تیم های پلیس راه در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران برای روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر صبح روز دوشنبه 29 خرداد 1401 در خصوص وضعیت جاده های بزرگراه های پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت غرب به شرق باکری و جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم غرب به شرق باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجا در مسیر غرب به شرق. در شرق شهید ستاری، شیخ فضللا از غرب به شرق رحمانی تردد دارد.

وی گفت: مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از پایگاه جدید، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در قطعه حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق و جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق بزرگراه از سمت چیتگر و آزادگان شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب صدف، بزرگراه بابای جنوب به هنگام، بزرگراه یادگار امام در مسیر جنوب به شمال گلاب، بزرگراه امام علی در مسیر جنوبی شمال گلشادوست شاهد تراکم ترافیک هستیم.

سرهنگ رنجبر افزود: آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی و جانبازان در هر دو مسیر دارای بار ترافیکی سنگینی است که پلیس راهور تمامی تقاطع ها و معابر و میادین و میادین تهران را برای روان سازی تجهیز می کند. و کنترل ترافیک وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید