شرح وضعیت ترافیک تهران; کندی ترافیک محصول بارندگی است


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886462

رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران در تشریح ترافیک 16 مرداد ماه گفت: لغزندگی معابر باران زده پایتخت باعث کندی حرکت خودروها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ رنجبر در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و بزرگراه های اصلی شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر شرایط جوی و بارش باران و لغزنده بودن معابر تهران، سرعت خودروها کاهش یافته و این امر منجر به کندی تردد و کاهش سرعت شده است. در جاده ها.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح ترافیک در محورهای اصلی و بزرگراه های تهران گفت: با رصد به عمل آمده از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از وضعیت ترافیکی جاده ها و بزرگراه های پایتخت شاهد ترافیک سنگین و شروع ترافیک بودیم از ابتدای صبح در خیابان های تهران بودیم. بنابراین بار صبحگاهی نسبتاً سنگینی را در تمام جاده های پایتخت مشاهده می کنیم، اما با آرامش حرکت می کند.

وی با بیان اینکه تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای روان سازی و کنترل ترافیک در تمامی تقاطع ها، تقاطع ها و میادین شهر تهران حضور دارند، اعلام کرد: محورهای نواب، همت و زین الدین از پرترددترین محورهای صبحگاهی تهران هستند.

سرهنگ مجید رنجبر گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر. از جنوب شمال گلشندوست ترافیک است.

وی افزود: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیر غرب – شرق. از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی ترافیک زیادی دارد.

کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بزرگراه صدر در جهت شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، جاده چمران جنوب به شمال در حکیم به همت. بخش، جاده غرب به شرق، جاده مخصوص گلها و بزرگراه غرب به شرق از آزادگان شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

وی گفت: با توجه به تغییر شرایط جوی و بارندگی و لغزندگی معابر تهران سرعت خودروها کاهش یافته و این امر موجب کندی تردد و کاهش سرعت در جاده ها شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید