7 ژوئن; تشکیل ترافیک سنگین اولین روز هفته در تهران / شرح وضعیت راه ها و محورها


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1841995

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از آغاز روز شنبه شلوغ خبر داد و گفت: خیابان های بابایی همت، زین الدین، حکیم، نیایش، نواب و آزادی از شلوغ ترین شریان ها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی عسگر شریفی گفت: با رصد وضعیت جاده ها و بزرگراه های پایتخت از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از خیابان های تهران صبح شنبه 7 خرداد 1401 شاهد حجم زیادی از ترافیک و آغاز ترافیک در خیابان های تهران

وی افزود: محدوده بزرگراه شیخ فضلله در مسیر غرب به شرق بال، آزادی در مسیر غرب به شرق میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی دارای بار سنگین است.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از آن زمان، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال گلشندوست تردد دارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: بزرگراه شهید همت غرب به شرق پارک جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق شهید ستاری دارای حجم است. ترافیک

وی گفت: مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی از شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در قسمت حکیم تا قطعه همت، مسیر غرب به شرق در جاده مخصوص ساخته شده از شیشه میناکاری شده است. و در مسیر غرب به شرق بزرگراه از سمت چیتگر شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید