دلیل علمی برای ممنوعیت تردد شبانه در تهران و کلانشهرها وجود ندارد / افزایش ساعت طرح ترافیک در تهران مغایر با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1783194

هزریان گفت: هیچ دلیل علمی برای ممنوعیت تردد شبانه در تهران و شهرستان ها وجود ندارد و لازم است مسئولان برای لغو این گونه طرح ها تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی هزریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با تاکید بر اینکه نیازی به ادامه طرح ممنوعیت تردد شبانه در تهران و کلانشهرها نیست، گفت: طرح ممنوعیت تردد شبانه در تهران و کلانشهرها. در تهران و سایر شهرهای کشورمان نیاز بود و احتمالاً پاسخی دریافت نکرده است و در حال حاضر آماری از مزایای این طرح ارائه نشده است تا بدانیم این طرح چقدر در مبارزه با بیماری‌های عروق کرونر قلب مؤثر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری تهران ساعات اجرای طرح ترافیک را افزایش داده است در حالی که این اقدام ممکن است به شلوغی ایستگاه های اتوبوس و مترو و قطعاً رعایت نکردن فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی منجر شود. از سوی دیگر همچنان ممنوعیت تردد در تهران وجود دارد و این دو اقدام اندکی با مطالبات شهروندان تهرانی ناسازگار است.

هزریان تاکید کرد: برای مقابله با بیماری عروق کرونر با رفتارهای متناقضی از سوی مسئولان و تصمیم گیران مواجه هستیم، از یک سو شاهد لغو دورکاری برای کارکنان هستیم و از سوی دیگر بر این موضوع تاکید داریم. حضور دانش آموزان در مدارس و از سوی دیگر در شهرهای کشور تردد شبانه وجود دارد که چنین رفتاری سوالاتی را در افکار عمومی ایجاد می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید همچنان به فکر رعایت پروتکل های بهداشتی بود و از مردم بخواهیم پروتکل ها را با روش های علمی رعایت کنند، افزود: در حالی که بیش از 70 درصد مردم کشور تزریق کرده ایم و تا حدودی شاهد کاهش تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونر در کشور نسبت به پیک های قبلی بوده ایم، باید همچنان پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم تا این بیماری یکبار برای همیشه ریشه کن شود. همه.

وی گفت: هیچ دلیل علمی برای ممنوعیت تردد شبانه در تهران و شهرستان ها وجود ندارد و لازم است مسئولان برای لغو این گونه طرح ها تصمیم نهایی را بگیرند تا بیش از گذشته دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید