افزایش شهرهای نارنجی رنگ مازندران / رعایت پروتکل های بهداشتی نگران کننده است

ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781954

پس از نور و قائم شهر، تنکابن نیز در جدیدترین رنگ بندی تاج نارنجی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، بر اساس آخرین به روز رسانی رنگ بندی تاج در مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، شهرستان های نور، قمشهر و تنکابن از امروز شنبه آبان نارنجی شدند. 6. قائمشهر نیز دارای وضعیت نارنجی کرونا بود و بر اساس برآوردهای جدید، شهر تنکابن نیز به جمع شهرهای پرخطر اضافه شده است.

شهرهای نارنجی قائمشهر، نور و تنکابن، شهرهای آبی میاندورود، سیمرغ، سوادکوه شمالی، عباس آباد و کلاردشت و شهرستان‌های زرد ساری، گلوگاه، بهشهر، نکا، جویبار، سوادکوه، آمل، بابل، بابلسر، فریدون‌بادانار، هاری

در حال حاضر 426 بیمار عروق کرونر در بیمارستان های مازندران بستری هستند.

با وجود 21 ماه تجربه در مورد بیماری عروق کرونر، نگرانی ها هنوز یک نگرانی عمده است و درد همچنان ادامه دارد. برخلاف واکسیناسیون مداوم عروق کرونر به دلیل سفرها و سفرهای طولانی و همچنین عدم توجه به پروتکل های بهداشتی، روزهای استرس مشخص می شود.

اگرچه میزان ابتلا به بیماری های عروق کرونر در استان رو به افزایش است، اما موضوع کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان جای نگرانی دارد.

بر این اساس، با پذیرش 75 بیمار جدید عروق کرونر در طول شبانه روز، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 426 نفر رسید.

بر اساس گزارش ها، تعداد فوتی های امروز مازندران با دیروز یکسان بود.

همچنین 3 میلیون و 645 هزار و 552 دوز توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 630 هزار و 285 دوز توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل تزریق شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید