پیشنهاد می شود زمان ممنوعیت تردد شبانه در استان تهران به 24 ساعت تغییر یابد

ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782739

استاندار تهران با تاکید بر بازگشت زمان طرح ترافیک از اول آذرماه به حالت قبل، گفت: پیشنهاد تغییر ساعت ممنوعیت شبانه روزی تردد شبانه روزی به ستاد کل کشور تقدیم شده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری دوشنبه شب در جلسه شورای ترافیک با تاکید بر اینکه یکی از موارد مجوز تردد موضوع طرح است، گفت: لازم است از اول آذرماه زمان اجرای طرح ترافیک به حالت قبل بازگردد و اقدامات خلاقانه حمل و نقل، ورود و خروج وسایل نقلیه و غیره. برای کنترل ترافیک

استاندار تهران درباره طرح ترافیک شبانه گفت: در این خصوص نظر کارشناسی به ستاد تاج و تخت کشور ارائه و دلیل ادامه طرح جلوگیری از عادی شدن آن مطرح شد.

وی با بیان اینکه با مقررات مختلف از جمله تغییر مقررات منع تردد و طرح زوج و فرد می توان به صورت موقت تردد را کاهش داد اما باید عرضه و تقاضای خودروهای خانگی کنترل شود، افزود: و تولید استان با استان های همجوار بوده است. با هماهنگی استان های همجوار در این زمینه ایجاد شود.

منصوری با اشاره به اینکه بخشی از بحث ترافیک تهران استانی است، گفت: می بینیم که روزانه از شهرستان ها سفرهای زیادی به تهران انجام می شود و در بحث حمل و نقل عمومی باید بگوییم که توسعه حمل ونقل ریلی نسبت به اتوبوس. راه حل است.» آنها بهتر هستند و مترو باید تا حومه تهران گسترش یابد.

استاندار تهران گفت: ممنوعیت تردد شبانه در رابطه با کارشناسان ولیعهد و نیروی انتظامی تاثیر قابل توجهی بر مدیریت تاج و ترافیک ندارد اما در نهایت تصمیم گیری برای تغییر این موضوع بر عهده ستاد ملی تاج و تخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید