پلیس: طرح ممنوعیت تردد شبانه در تهران تاثیری در کاهش ترافیک ندارد

پلیس: طرح ممنوعیت تردد شبانه در تهران تاثیری در کاهش ترافیک ندارد

روز جدید رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: تغییر زمان بندی طرح ترافیک و اجرای آن از ساعت 7:30 صبح تا 17 به تصویب شورای ترافیک رسیده است و پلیس راهور نیز در این شورا عضویت دارد که شهرداری آن را تصویب کرده است. .

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به تغییر زمان بندی طرح ترافیک گفت: تغییر زمان بندی طرح ترافیک و اجرای آن از ساعت 7:30 صبح تا 17:00 پلیس راهور یک عضو این شورا. «درد. به همین دلیل این تصمیم فردی نیست.

وی افزود: هفته گذشته جلسه شورای ترافیک و با حضور همکاران ما از وزارت بهداشت تشکیل شد. با توجه به اینکه تردد زیاد در نوبت صبح و بعدازظهر تاثیر زیادی بر آلودگی هوا و بی نظمی های ترافیکی داشت، مقرر شد یک ساعت صبح و یک ساعت بعد از ظهر به زمان اجرای طرح ترافیک اضافه شود. البته این قبل از بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی است و پس از افتتاح برنامه زمانبندی تغییر خواهد کرد.

سردار حمیدی در پاسخ به این سوال که اگرچه به سمت ششمین قله تاج می رویم، اما تغییر زمان بندی نقشه راه خطرناک نخواهد بود، گفت: همکاران بهداشتی از جمله هال گفته اند تغییر نقشه راه تاثیری بر کنترل ترافیک ندارد. شیوع این بیماری.” سفر مترو و اتوبوس نیز تغییر نکرده است.

رئیس پلیس راه تهران درباره کنترل تردد خارج از محدوده طرح ترافیک توضیح داد: شبکه راه ها تمیز است. اگر تقاضا برای سفر وجود داشته باشد، طبیعی است که حجم ترافیک افزایش یافته و شبکه راه ها شلوغ شود. این مشکل سالهاست که وجود دارد و یکی از مشکلات شهر همیشه ترافیک صبح و بعدازظهر بوده است.

وی ادامه داد: تهران همچنان ترافیک عادی دارد. زیرا برخی از کابینت ها و تمامی مراکز آموزشی هنوز مفقود است. به همین دلیل هنوز به اوج ترافیک قبل از تاج نرسیده ایم و ترافیک صبحگاهی بهتر از قبل از تاج است، اما ترافیک عصرگاهی تقریباً مانند قبل از تاج است.

سردار حمیدی در پاسخ به این سوال که در زمان اجرای طرح مهار شبانه ترافیک از ساعت 17 تا 22 افزایش نمی یابد، گفت: پلیس راهور درخواست خود را برای رفع محدودیت های شبانه به ستاد مبارزه با تاج و تخت کشور اعلام کرده است. زیرا اعمال این محدودیت تاثیر قابل توجهی در کاهش ترافیک نداشته است. اما از ساعت 17 تا 22 فاصله داریم و در محدوده عصر برایمان سخت نخواهد بود، اما در صورت رفع محدودیت تاثیر مثبتی در کنترل ترافیک عصر خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از بازگشایی مدارس طرح مدیریت ترافیک دارید، گفت: شورای ترافیک در این زمینه تصمیم گیری می کند. این هیئت میزان سفر، آلودگی هوا و … را در نظر خواهد گرفت. و ما تصمیم مناسب را خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید