پلیس چه هشداری به تظاهرات خودرویی در کهگیلویه و بویراحمد / رئیس پلیس راهور داد؟


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876577

تردد چشمگیر خودروها در ساعات مختلف شبانه روز موجب گلایه شهروندان در نقاط مختلف استان شده است که ورود پلیس و برخورد با این تخلفات را در پی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبحگاهی، مشاهده می شود برخی خودروها حرکات نمایشی بسیار تصادفی انجام می دهند و در نتیجه جان خود و دیگران را با خطر، جراحت و صدمات بدنی به خطر می اندازند. صدمه.

این حرکات نمایشی آسایش و نارضایتی شهروندان را در ساعات مختلف شبانه روز و به ویژه در شب و در زمان آرامش و خواب شهروندان در شب، حرکات نمایشی، صدای ترمز و بوق های مکرر و کورس های شبانه را محدود می کرد. آرامش را بر هم زده بود.

اقدامات و تلاش‌های مختلفی در طول سال‌های گذشته از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی صورت گرفته است که از تعداد این گونه حرکات نمایشی کاسته شده است، اما عده‌ای با وجود توصیه‌ها و خطر به انجام این گونه اقدامات نمایشی خطرناک ادامه داده‌اند.

باید با این حرکات نمایشی به دلیل خطراتی که دارد برخورد قانونی کرد تا شهروندان از محرومیت شبانه در امان باشند.

در همین رابطه رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: اجرای طرح ارتقای انضباط ترافیکی و برخورد با خودروهای بدون پلاک، تک پلاک و همچنین برخورد با خودروهایی که عملکرد چشمگیر دارند. حرکات و حرکات آکروباتیک در دستور کار است.

سرهنگ جابر پایوست گفت: این گونه اقدامات نمایشی که موجب بی نظمی و سلب آسایش مردم می شود، مورد بررسی و رصد پلیس قرار می گیرد و اجرای این طرح از ساعت 12 ظهر در تمامی خیابان های اصلی و فرعی کهگیلویه و شهرستان کهگیلویه اجرا می شود. بویراحمد به ویژه شهرستان «یاسوج اجرا می شود.

وی در خصوص اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان گفت: با متخلفان رانندگی قاطعانه و بدون سهل انگاری برخورد می شود و خودروی متخلف توقیف و به مراجع قضایی معرفی می شود.

این مسئول در پایان گفت: شب گذشته 21 دستگاه خودرو متخلف با انواع تخلفات رانندگی توقیف شد.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید