رئیس پلیس راهور: 288 کشته و 4300 مجروح در حوادث نوروزی

سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور با اشاره به وضعیت ناپایدار هواشناسی در محورهای شمالی و غربی کشور گفت: محدودیت هایی اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرایط نامساعد جوی و برودت هوا در گیلان و مازندران باعث افزایش تردد در جنوب شده است، گفت: در جنوب شرایط خاصی وجود دارد و متاسفانه حوادث در محور جنوبی نیز افزایش یافته است.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون 288 نفر از هموطنان بر اثر تصادف (یعنی در هر ساعت 2 نفر) جان خود را از دست داده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به مصدومیت و مصدومیت بیش از 4 هزار و 300 نفر در حوادث نوروزی گفت: هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان ها پرهیز کنند، گفت: و در صورت ناچار به سفر حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.هادیانفر تاکید کرد: سرعت غیرمجاز و غیرضروری سبقت غیرمجاز شایع ترین علت تصادفات است: بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان اجباری است.

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه 30 درصد تصادفات در 24 ساعت گذشته واژگونی و ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است، گفت: بیش از 4 هزار و 600 دستگاه خودرو بر اثر تصادف توسط همکارانم توقیف شده است.

به گفته وی، در حال حاضر محدودیتی در محورهای شمالی کشور وجود ندارد و رفت و آمد در این محورها انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید