هشدار پلیس راهور/ 247 کشته تصادفات نوروزی


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817068

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: با توجه به اخطار نارنجی سازمان هواشناسی برای امروز در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بارش شدید باران و برف پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به سفرهای نوروزی و رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: منتهی به استان های شمالی و عبادت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: با توجه به اخطار نارنجی سازمان هواشناسی، برای امروز در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و هموطنان بارش شدید باران و برف پیش بینی می شود. که قصد سفر به این استان ها را دارند. آنها باید تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

وی ادامه داد: در محورهای استان های جنوبی مانند بوشهر، هرمزگان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و ظهور گرد و خاک و کاهش دید رانندگان پیش بینی می شود.

شیرانی همچنین درباره وضعیت تصادفات جاده ای در کشور گفت: بر اساس آخرین آمار در ایام نوروز 247 نفر (33 نفر در شهرها و 214 نفر در جاده ها) در تصادفات جان خود را از دست دادند.

این افسر پلیس از هموطنان خواست با توجه به شرایط جوی با رعایت شرایط جوی با احتیاط کامل، سرعت مناسب و مسافت بیشتر از جلوی خودرو رانندگی کنند تا شاهد تصادفات دلخراش نباشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید