288 کشته و 4300 مجروح در تصادفات نوروزی / توقیف 4600 خودرو


ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817310

رئیس پلیس راهور از کشته شدن ۲۸۸ نفر و زخمی شدن ۴۳۰۰ نفر در حوادث نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی در محورهای شمالی و غربی کشور گفت: در 24 ساعت گذشته شاهد شرایط ویژه در این محورها بوده ایم و به دلیل بارش برف و باران شدید در این محورها محدودیت هایی اعمال شده است. تحمیل شده اند».

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرایط جوی نامساعد و برودت هوا در گیلان و مازندران باعث افزایش سفر در جنوب کشور شده است، گفت: در جنوب شرایط خاصی وجود دارد و متاسفانه تصادفات در محورهای جنوبی نیز رخ داده است. افزایش یافت. “

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون 288 نفر از هموطنان بر اثر تصادف (یعنی در هر ساعت 2 نفر) جان خود را از دست داده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به مصدومیت و مصدومیت بیش از 4 هزار و 300 نفر در حوادث نوروزی گفت: هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان ها پرهیز کنند و در صورت نیاز به سفر تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.هادیانفر با بیان تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز از شایع ترین علل تصادفات است، تاکید کرد: استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان الزامی است.

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه 30 درصد تصادفات در 24 ساعت گذشته به دلیل خستگی و خواب آلودگی واژگونی و رخ داده است، گفت: بیش از 4 هزار و 600 دستگاه خودرو به دلیل تصادف توسط همکارانم توقیف شد.

به گفته وی، در حال حاضر محدودیتی در محورهای شمالی کشور وجود ندارد و تردد در این محورها در دو مسیر انجام می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید