پلیس راهور در نظر دارد خودروهای توقیفی در کهگیلویه و بویراحمد را ترخیص کند


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813142

در گفت و گو با معاون پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛

نماینده پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی (طرح عیدانه) در این استان خبر داد.

به گزارش راه دانا به نقل از زاگرس صبح امروز جابر پیوند در تشریح این خبر گفت: برای حفظ اموال مردم و تسهیل در پاکسازی، ایجاد امید برای شهروندان، پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابل سردار فرمانده انتظامی استان اقدام می کند. اتخاذ تدابیر و مشوق‌های ویژه برای آزادسازی فوق‌العاده خودروهای توقیفی (طرح عیدانه) تا پایان اسفند.

وی افزود: مالکان یا وکلای آنها و سرنشینان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتور سیکلت می توانند امروز با مراجعه به پلیس +10 و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

جانشین پلیس راه استان تصریح کرد: شعب ستاد تهاتر در اسرع وقت تا ساعت 16 پاسخگوی درخواست های سیستماتیک شهروندان (اینترنتی و ارسالی خدمات پلیس +10) خواهند بود.

این پیوست تصریح می کند: ارائه خدمات به مالکان قانونی وسایل نقلیه بدون حکم قضایی برابر با روش های ابلاغی در دستورالعمل ترخیص اضطراری خودروها و موتورسیکلت های رسوبی با تعهد به خدمات پلیس +10 و رعایت ضوابط مربوطه درج شد. در دستور کار.

این مقام انتظامی از ایجاد شرایط برای پرداخت جریمه راهداری با آپشن یک ساله خبر داد و گفت: امکان ترخیص خودروهای بدون بیمه شخص ثالث و عدم تردد در معابر عمومی وجود دارد.

معاون پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان به دیگر مشوق های این طرح برای عدم تسویه عوارض شهرداری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با معرفی فرد دارای گواهینامه شرایط را برای متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید