تخفیف پلیس راهور برای پارک خودروهای توقیفی/ شهروندان در دام گواهینامه های جعلی نیفتند


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813408

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سیاست پلیس مبنی بر عدم توقیف هر چه بیشتر خودروها در آستانه عید نوروز، امکان پرداخت اقساط معوق بدون پیش پرداخت داده می شود و هزینه پارکینگ نیز با نرخ ویژه محاسبه می شود. تخفیف.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده پلیس راهور برای مردم در آستانه نوروز گفت: محدودیت های جاده ای و حمل و نقل عمومی اعلام شده از سوی ستاد کل کشور و استان قطعا اجرا می شود تا گفته شود که سیاست پلیس در آستانه عید نوروز تا حد امکان خودرو را توقیف نمی کند، اما تخلفات تصادفی همیشه خط قرمز پلیس است و اگر طبق قانون مجبور به توقیف جایی باشیم، حتما اقدامات لازم را برای توقیف آن انجام خواهیم داد. وسیله نقلیه.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: امکان پرداخت اقساط معوق بدون پیش پرداخت وجود دارد و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه می شود، اما این طرح شامل خودروهایی که با حکم قضایی و یا به دلیل تصادف توقیف شده اند نمی شود. “

وی گفت: افرادی که برای استفاده از این طرح اقدام می کنند باید از اپلیکیشن پلیس من استفاده کنند و برای نظافت خودروی خود به کلانتری 10+ استان مراجعه کنند. زمان اجرای این طرح محدود به آخرین روز کاری از ساعت 14:00 خواهد بود.

سرهنگ محمدی گفت: همچنین افرادی هستند که قبض پارکینگ خود را گم کرده اند و به مالک اصلی، بیمه و گواهی وسیله نقلیه خود دسترسی ندارند، می توانند با شرایط ویژه مراجعه و خودرو را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا شاهد ضبط گواهینامه های جعلی متعددی از همکاران در نقاط مختلف اصفهان بوده ایم. جعل گواهینامه رانندگی به دلیل عدم آموزش قانونی بی فایده است و حتی برای دارنده گواهینامه جعلی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: بر اساس اعلام رسمی فرماندهی انتظامی کشور، ساعات کار در واحدهای شماره گذاری، مراکز تعویض پلاک در استان ها، واحدهای شماره گذاری مستقر در کارخانه ها و تعمیرگاه های خودرو در سراسر کشور دو برابر می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید