تمامی محورهای مواصلاتی استان یزد باز است


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886795

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد؛

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان یزد باز و تردد در آن برقرار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه دو محور روستایی یزد – دربید و نیر زردین هم اکنون مسدود است، تصریح کرد: محور یزد – دربید امروز با تلاش راهداران بازگشایی می شود اما محور نیر – زردین بازگشایی می شود. به دلیل تخریب ساختمان های این مسیر است که تعمیر و بازگشایی آن حداقل یک هفته زمان می برد و در این راستا و برای رفع مشکل تردد مردم منطقه، جاده خاکی برای عبور و مرور تدارک دیده شده است. دسترسی روستاییان

وی ادامه داد: پس از وقوع سیل در نقاط مختلف استان، اولویت اول نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برقراری ارتباط حداقلی بین مناطق مختلف بود که خوشبختانه با تلاش جهادی این امر انجام شد. از نیروهای راهداری و در حال حاضر تمامی محورهای حمل و نقل حتی محدود شده است.

رستاگری با اشاره به اینکه اولویت دوم بهبود وضعیت راه هاست که در حال انجام است، گفت: در مرحله سوم حل اصلی مشکلات ایجاد شده در محورهای ارتباطی، این فرآیند حدود دو هفته زمان نیاز دارد تا بتواند در زمان وقوع سیل اقدامات لازم را انجام دهید، چنین مشکلاتی در آینده به وجود نخواهد آمد.

رستاگری با تایید این موضوع که بارندگی های اخیر خسارات زیادی به جاده ها وارد کرده است، گفت: از کاربران و رانندگان می خواهیم در حین رانندگی احتیاط کنند زیرا ممکن است خساراتی در جاده ها به وجود بیاید که قابل رویت نباشد و منجر به تصادف و در حین رانندگی شود. توجه به علائم راه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در پایان گفت: رانندگان با توجه به ناپایداری شرایط جوی حاکم بر استان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه های استان برای اطلاع از آخرین جاده تماس بگیرند. شرایط مراقب حمل و نقل باشید.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید