آماده باش 28 پایگاه امداد و نجات هلال احمر کرمان در نوروز 1401 / آمادگی نیروهای امدادی در چهارشنبه سوری


ساعت: 19:53
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815561

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آمادگی ۲۸ پایگاه دائمی و موقت برای کمک به این جمعیت در ایام نوروز و همچنین آمادگی نیروهای امدادی در چهارشب سوری در پایان سال در سراسر استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، رضا فلا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح ملی امداد و نجات نوروزی با حضور جمعی از اعضای شورای معاونت و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کارکنان کمکی هلال: تا پایان 15 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آماده باش 28 پایگاه دائمی و موقت امداد و نجات در مراکز مواصلاتی سراسر استان افزود: 540 نیروی عملیاتی در صورت نیاز در آن ایام به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی امداد رسانی می کنند.

فلا با اشاره به فعال بودن 27 مرکز پیام اورژانس در سراسر استان خاطرنشان کرد: تیم های امداد هوایی، تیم های واکنش سریع برادران و تیم های امداد و نجات «خواهر» در قالب یک تیم توانمند در مرکز استان مستقر و آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اهمیت امنیت و آمادگی برای کمک رسانی در سوریه در روز چهارشنبه پایان سال، گفت: هفت تیم در مرکز استان و همچنین در سایر شهرستان ها یک در مجموع 30 تیم مستقر در مکان های شلوغ برای ارائه کمک و آماده سازی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید