16 پایگاه امداد و نجات و امداد و نجات در استان قزوین در آماده باش هستند

وی افزود: اکنون 15 پایگاه ثابت و یک پایگاه کوهستانی در جاده های استان فعال است و 4 پایگاه موقت نیز به آن اضافه می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حال حاضر علاوه بر خدمات رسانی اکیپ امداد هوایی با هماهنگی مرکز کنترل عملیات، تیم واکنش سریع و برادران و خواهران هم اکنون در استان فعال هستند.

خوئینی ها ادامه داد: در این فصل روزانه 175 امدادگر مشغول به کار هستند و در مجموع 220 دستگاه آمبولانس و 15 کیت نجات در حالت آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: در تمامی مبادی به دلیل پیش بینی حوادث غیرمترقبه; محل های زندگی برای اسکان، غذا، آذوقه و اسکان موقت برای بازماندگان آماده شده است تا در صورت نیاز بین مردم توزیع شود.

رئیس جمعیت هلال احمر استان قزوین اذعان داشت: در این چند روز با توجه به شرایط جوی 16 پایگاه در سراسر استان با ظرفیت 5 سرباز مستقر، هر پایگاه دارای یک آمبولانس و هفت خودروی امدادی در استان فعال هستند.

خوئینی افزود: همچنین تیم های واکنش سریع و اورژانس خواهران و برادران در پایگاه مرکزی به حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی از جمله طوفان و برف از جهات مختلف به محل های اعلام شده اعزام شوند.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی های لازم برای شروع طرح آموزشی زمستانی انجام شده و تمامی شعب این جمعیت با آمادگی کامل برای اسکان اضطراری، امدادرسانی به راهیان نور و سامانه 112 در محورهای مواصلاتی مستقر هستند. آمادگی شبانه روزی برای پاسخگویی به هموطنان خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید