360 پایگاه کمیته امداد آماده پذیرش کمک های مالی قربانیان ایزدی هستند


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881836

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد یزد:

سلمانی معاون کمیته امداد استان یزد گفت: در روز عید سعید قربان 360 پایگاه مستقر در مراکز نیکوکاری و 14 واحد کمیته امداد در استان یزد آماده پذیرش آسیب دیدگان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر سلمانی در گفتگو با یزدرسا با بیان اینکه افزایش مشارکت خیرین در روز کربان بایرام نقش بسزایی در بهبود معیشت نیازمندان در این ایام از سال دارد، گفت: استان آمادگی پذیرش نذورات و ایثارگران را دارد. از خیرین یزدی.

وی با بیان اینکه امسال کمپین «نذر من از قربان تا غدیر» در استان یزد راه اندازی شد، ادامه داد: هر فردی با هر توان مالی می تواند در این کمپین بزرگ شرکت کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: نیکوکاران یزدی می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در روز کربان بایرام کمک مالی کرده و در این سنت حسنه مشارکت کنند.

وی گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری تب مریم کنگو محراب موقت در استان یزد نخواهیم داشت و ذبح دام فقط در کشتارگاه های صنعتی و سنتی استان انجام می شود تا خیرین. یزد می‌تواند قربانی‌های خود را به پایگاه‌های کمیته امداد برساند، بنابراین طبق نیت آنها در این استان قربانی می‌شود.» باید کشتارگاه‌ها انجام شود.

سلمانی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 25 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد با جمعیت 52 هزار نفری، 6 هزار یتیم و فرزند محسنین و 12 هزار سالمند که 400 نفر از آنها سرگردان هستند نیازمند کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

وی با بیان اینکه شماره تلفن 1811 کمیته امداد آماده پاسخگویی به خیران استان است، یادآور شد: ارزش کمک ها و ایثارگری های خیرین استان یزد به کمیته امداد در سال گذشته 30 میلیارد ریال بوده که توزیع شد. بین نیازمندان همه چیز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید