ماجرای غم انگیز ضامن، مددجوی کمیته امداد و بانک ها / انتظارات مدیرکل کمیته امداد گلستان از رئیس جمهور


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811750

بابای با اشاره به چالش های پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط برخی بانک ها گفت: همچنین انتظار داریم برخی بانک ها در روند ضمانت همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; عیسی بابایی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به راه اندازی پایگاه های نیکوکاری در سراسر استان گفت: با شکوفه های عاطفه به استقبال بهار برویم.
مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعطیلات نیکوکاری زودتر از سال های گذشته و از اول اسفندماه با محوریت استفاده از روش های الکترونیکی برگزار شد. سنت این موسسه همچنین دارای پایگاه های کمک های مردمی واقع در میادین مرکزی شهر خواهد بود.
وی افزود: امسال 400 پایگاه در تعطیلات نیکوکاری آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی اهالی منطقه گلستان هستند. با شروع تعطیلات نیکوکاری، 30 پایگاه در سطح شهر و میادین مرکزی، 350 مرکز نیکوکاری و 20 دفتر کمیته های پشتیبانی استانی آماده دریافت کمک های مردمی هستند.» برای نیازمندان در سراسر استان.
بابایی اذعان داشت: روز پنجشنبه 13 اسفندماه در تمامی میادین اصلی شهرستان های استان پایگاه خیریه راه اندازی می شود و دفاتر کمیته امداد و موسسات خیریه آماده دریافت کمک های نقدی افراد نوع دوست خواهند بود.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه در سال گذشته 15 میلیارد و 500 میلیون تن کمک از مردم نوع دوست و خیران در یک اقدام خیریه جمع آوری شده است، تصریح کرد: #017 * 1 * 8877 * یا کمک های نقدی از طریق شماره کارت. 0226 -9999-9918-6037 و شماره حساب 0111804668008 در بانک ملی و همچنین با مراجعه به سایت کمک در امداد. ir در مراسم خیریه امسال شرکت کنید.
وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی این اداره کل در حوزه اشتغال است، خاطرنشان کرد: امسال تا بهمن ماه 7600 شغل با اعتبار مالی 240 میلیارد تن برای ایجاد اشتغال داشتیم.
بابایی اذعان داشت: 2 هزار و 350 خانوار از کمیته امداد گلستان حداقل درآمد را دریافت کرده اند و کمیته امداد در نظر دارد سر حد خودکفایی کامل خانواده ها بدون نیاز به وابستگی به مددجویان باشد.
مدیرکل کمیته مددکاری استان گلستان با اشاره به معرفی 900 نفر در موسسات کاریابی گفت: یکی از سیاست های ما این است که افرادی که فرصت های شغلی را می شناسند و در نتیجه 70 نفر در رشته های مختلف استخدام شوند، دستورالعمل های شغلی برای مددجویان.
وی افزود: بر اساس تصمیم دولت و مجلس در سال آینده برای پنج دهک نیازمند کار در سال آینده کمیسیون کمکی برای ایجاد 300 هزار شغل تشکیل می شود که نشان می دهد فقط مشتریان در سال آینده هدف نیستند. کمیته برای کمک به ایجاد شغل.»
بابایی با اشاره به چالش‌های سازوکار اشتغال‌زایی که توسط برخی بانک‌ها پرداخت می‌شود، گفت: ابلاغیه‌های ابتدای سال حدود پنج تا شش ماه زمان می‌برد و انتظار داریم برخی بانک‌ها در زمینه ضمانت‌نامه همکاری بیشتری داشته باشند. دریافت 4 ضامن برای سایت.

13 هزار و 180 مددجوی نیازمند مسکن در گلستان
مدیرکل کمیته مددکاری استان گلستان در خصوص ساخت 2281 مسکن مددجویان نیز گفت: از دیگر برنامه های ما برای تامین مسکن مددجویان، بازسازی 641 واحد مسکونی است.
وی ادامه داد: 13 هزار و 180 نفر نیازمند مسکن در گلستان داریم که از این تعداد 8 هزار مددجو روستایی و بیش از 5 هزار نفر مددجوی روستایی هستند.
بابایی در خصوص آزادسازی مشترکین کمیته پشتیبانی شعب آب، برق و گاز نیز گفت: از آنجایی که باید اطلاعات را انتقال دهیم تا مشترکان مرخص شوند، به شرط رعایت الگوی مصرف به شماره پیشخوان مشترک نیاز داریم. به همین دلیل است که ما خواستار اطلاعات در اسرع وقت هستیم. «برای ارائه خدمات بهتر به سیستم شخصی خود وارد شوید.
مدیرکل کمیته همیاری استان گلستان با اشاره به کمک 370 میلیارد تنی مردم گلستان به نیازمندان گفت:
وی گفت: در حوزه مسکن به طور ناگهانی بانک ها تسهیلات سود 18 درصدی را ارائه کردند که پرداخت این تسهیلات برای مددجو سخت است، بنابراین سعی کردیم با اعتبارات داخلی کار کنیم که با تاخیر مواجه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید