ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از هزار مددجوی کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام گیلان از ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی به هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد استان با مشارکت گروه جهادی «الکفیل» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی، مدیر کل کمیته امداد گیلان، گفت: با راه اندازی درمانگاه سیار «شهید عشوری» در مصلای امام خمینی رشت، با همکاری گروه جهادی «الکفیل» و قرارگاه جهادی «مرحوم والی»، به بیش از هزار و ۱۰۰ بیمار اقشار نیازمند ۵ دهک اول جامعه و مددجویان کمیته امداد، خدمات دندانپزشکی و پزشکی ارائه شد.
وی با اشاره به ارائه این خدمات از ۱۱ مهر تا امروز، افزود: در این اردوی جهادی بیش از ۱۴۰ پزشک و دندانپزشک با ۱۰۰ واحد درمانی دندان پزشکی، خدمات درمانی دندانپزشکی مانند جراحی، عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن و جرم گیری دندان به بیماران نیازمند و مددجوی استان ارائه کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام گیلان با بیان اینکه ویزیت رایگان پزشکان عمومی و تحویل رایگان دارو هم را از دیگر خدمات ارائه شده به بیماران در این مدت است، افزود: علاوه بر هدیه دادن به کودکان، مشاوره خانواده، ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی هم به مراجعه کنندگان ارائه شد.
عباس اهرابی افزود: این طرح با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، سپاه قدس گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر استان، فرمانداری شهرستان رشت و شهرداری رشت برگزار شد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید