مدیرکل جدید کمیته امداد استان قزوین معرفی شد

مهرعلی حقگویان در این مراسم گفت: در حال حاضر 32 هزار خانوار شامل 61 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که از نظر جمعیتی حدود 4.5 درصد و از نظر خانوار 9 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از 64 میلیارد تن کمک های مردمی برای دستگیری خانواده های آسیب دیده از تاج و تخت به مصرف رسیده که در قالب بسته های غذایی و معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل سابق کمیته مددکاری استان قزوین گفت: موضوع صیانت و تحکیم نهاد خانواده و همچنین حفظ کرامت فردی و خانوادگی مددجویان تحت حمایت همواره از موضوعات اصلی در دستور کار ما بوده است.

وی گفت: امسال در 11 ماه گذشته نزدیک به 120 میلیارد تن مستمری به خانوارهای تحت تکفل استان قزوین پرداخت شده است و در دو سال گذشته هزار و 600 سری جهیزیه به جوانان نیازمند و تازه داماد پرداخت شده است.

16acec71 ce31 488a 9b26 e4c7cfe5f619 خبر خاکستری

حقگویان از بازپرداخت وام قرض الحسنه بیش از 10 هزار خانوار تحت تکفل طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: بالغ بر 90 میلیارد تومان در این حوزه کمک و وام قرض الحسنه بدون بهره به افراد پرداخت شده است. .

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بیش از 160 هزار و 600 کالای اساسی برای خانواده ها، احیاء و ترویج سنت های حسنه اسلامی، گسترش فرهنگ تعاون، تکریم و نیکوکاری و ارتقای اعتماد عمومی و اجرای طرح های هوشمندانه و اقدامات موثر طرح کمکی

این مسئول بیان کرد: بیش از 27 هزار حامی در استان قزوین از 8 هزار و 300 ایتام و عزادار حمایت می کنند که طی یک سال گذشته بیش از 38 میلیارد تن از این کودکان را به حساب فرزندان خود واریز کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 165 خیریه در استان قزوین وجود دارد و 14 هزار پرونده خانوار به این مراکز تحویل داده شده است تا با حفظ کرامت مردم، کار مردم توسط مردم و بدون انگیزه انجام شود. خانواده های وابسته.»

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: بیش از 37 میلیارد زکات منطقه به خانوارهای تحت تکفل اهدا شده است و بیش از 85 درصد زکات صرف نگهداری و مابقی در امور عمرانی در استان شده است. .

363d9681 a543 4c68 905c 87b5fecfa2d4 خبر خاکستری

وی توسعه تعاملات برون سازمانی و تعامل با سایر دستگاه ها و نهادها را از دیگر فعالیت های کمیته امداد برشمرد و گفت: – کمک های نقدی

حقگویان گفت: امروز 8 هزار و 300 دانش آموز و 400 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد قزوین هستند که بیش از 117 نفر از این بستگان از نخبگان استانی و کشوری و صاحب ایده و اختراع هستند.

وی در پایان از ایجاد 14 هزار شغل در دو سال گذشته با وام 350 میلیارد تنی در استان خبر داد و گفت: در دو سال گذشته 2 هزار و 700 واحد مسکونی ساخته، نوسازی و نوسازی شده است.

باید بگویم؛ در پایان این مراسم از زحمات مهرعلی حق گویان در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و ناصر ظاهری به عنوان مدیرکل جدید کمیته همیاری استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید