مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شد

وی افزود: بعد از انقلاب نیروهای ارزشمندی در عرصه های مختلف تربیت شدند و افراد شاخصی به جامعه آورده شدند و در آن زمان از وجود بزرگانی که در این عرصه نقش آفرینی می کنند نیز بهره بردیم.

مدیر اساتید، دستیاران و مربیان معاونت آموزشی سازمان بسیج مستضعفین گفت:

329af930 d994 4682 bccd 2cf56cbbc4fc خبر خاکستری

وی گفت: خوشبختانه بیش از 10 سال از راه اندازی این شبکه می گذرد و موفقیت های خوبی در این مدت با حضور دانشمندان بزرگی از سراسر کشور به دست آمده است.

ایماپور گفت: شبکه آموزش و پرورش صالحین قزوین نیز با تلاش مجدانه و ارزشمند حجت الاسلام پورارین از ابتدا شروع به کار کرده و به دلیل موفقیت ایشان از ایشان دعوت به همکاری با کانون کرده ایم. آنها بودند.



وی گفت: همه ما در یک جبهه هستیم و در یک مسیر حرکت می کنیم و همه باید به تحقق اهداف و خواسته های مقام معظم رهبری کمک کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند پرسنل تربیت شده در نظام و انقلاب باید مؤمن، انقلابی، مدیریتی و پرتلاش باشند و برای پرورش چنین نیروهایی تلاش کنیم.

b7227c58 1125 488e b4cf 5d6091f5c33d خبر خاکستری

وی بیان کرد: اهداف مشترکی در بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی داریم که امیدواریم در استان قزوین به عنوان الگوی همکاری در قالب تفاهم نامه قرار دهیم تا موفقیت های به دست آمده الگویی برای سایر استان ها باشد. . “

ایماپور در پایان گفت: امیدواریم خداوند به ما کمک کند تا با گام دوم انقلاب از ربع اسلامی به جامعه و تمدن اسلامی برسیم.

حجت الاسلام یوسف پورارین، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: امیدواریم با کمک همه همکاران و اساتید ارجمند در یک حرکت جمعی بتوانیم اقدامات تحول آفرینی را که در طول دوران راه اندازی شده استمرار و تثبیت کنیم. حجت الاسلام». دفتر زاخاری.”

باید بگویم؛ در این مراسم حجت الاسلام محمدجواد زهرایی تکدیر و حجت الاسلام یوسف پورارین به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید