مدیرکل جدید امور زندانهای استان قزوین منصوب شد


ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889904

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندانهای استان قزوین برگزار و فرهاد بهرامی به عنوان مدیرکل جدید زندانهای استان قزوین منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندانهای استان قزوین ظهر امروز با حضور معاون رئیس سازمان زندانهای کشور، رئیس قاضی استان و جمعی از مسئولین در تالار دادگستری استانداری برگزار شد.



در این مراسم ضمن تجلیل از حمیدرضا جهانگیری مدیرکل سابق، فرهاد بهرامی به عنوان مدیرکل جدید زندانهای استان قزوین منصوب شد.

علی شعبانی در این مراسم گفت: یکی از سیاست های قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری است و دستگاه قضایی استان با جدیت این رویکرد را دنبال می کند.


سند تحول نظام قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری کشور است

وی افزود: سازمان زندان ها مسئولیت بزرگی بر عهده دارد و در سند تحول نظام قضایی آمده است که کاهش جمعیت کیفری باید در دستور کار قرار گیرد، بنابراین برنامه ریزی همه ضابطان قضایی در مسیر کاهش است. جمعیت جرم.”

ضابط عالی قضایی استان همچنین گفت: در انجام این کار نباید افراط کرد و با عفو و آزادی مشروط زیاد و استفاده از ضمانت، زمینه را برای افزایش جرایم فراهم کرد اما سیاست ها باید به درستی اجرا شود. و کسانی که در شرف اصلاح هستند باید از زندان آزاد شوند و شکی نیست که اجرای این سیاست به هر قیمتی ممکن است عواقب بعدی داشته باشد.

شعبانی در ادامه تصریح کرد: مستحقان آزادی باید از کمک دستگاه قضایی استفاده کنند و نظم جامعه به هم نخورد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان از زحمات و تلاش های مدیرکل سابق زندان های استان تقدیر کرد و گفت: رهبری جدید نیز باتجربه هستند و باید کاستی ها را برطرف و نقاط مثبت را تقویت کنند تا کارها پیش برود. جهت درست

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید