علی چهارمحالی به عنوان مدیرکل جدید زندانهای استان البرز منصوب شد


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809732

طی مراسمی در تالار دادگستری البرز، با رعایت پروتکل های بهداشتی، علی چهارمحالی به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان البرز معرفی و از زحمات فرهاد بهرامی به عنوان سرپرست این اداره قدردانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طی مراسمی در تالار دادگستری البرز، با رعایت پروتکل های بهداشتی، علی چهارمحالی به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان البرز معرفی و از زحمات فرهاد بهرامی به عنوان سرپرست این اداره قدردانی شد.

این مراسم با حضور محمود سیفرد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی زندان ها، معاونت معاونت قضایی استان، اعضای شورای قضایی استان البرز، جمشیدی مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان های استان البرز برگزار شد. و کارکنان زندان کلیه زندانهای استان البرز به علی چهارمحالی تحویل داده شد.



دکتر جاوری معاون رئیس کل دادگستری با آرزوی موفقیت برای علی چهارمحالی مدیرکل جدید زندانهای استان البرز گفت: در زندان با سه گروه از مددجویان مواجه هستم: دسته اول متهمان، دسته دوم محکومان مالی و دسته سوم. جنایات.” با توجه به دسته اول و دوم، بحث فقط بر سر بازداشت موقت آنهاست، اما وظیفه اصلی سازمان زندان ها اجتماعی کردن مجدد مددجویان دسته سوم است.



یاوری افزود: زندان ها زمانی تجربه موفقی خواهند داشت که گروه سوم مددجویان بازگشت بسیار کمی به زندان داشته باشند و سایر نهادها به ویژه قوه قضائیه در این زمینه نیاز به کمک موثر به زندان ها داشته باشند.



محمود ضیای فرد معاون توسعه و مدیریت مدیریت زندان ها با استقبال از میلاد امیرالمومنین علی (ع) گفت: یکی از راه های نیکی به خلق خدا به ویژه زندانیان آسیب دیده، آموختن است. مهارت های کاری، زیرا بیکاری جرم است
ضیایی فرد افزود: توانمندسازی زندانیان و آماده سازی آنان برای ورود به بازار کار و کسب درآمد حلال در پیشگیری از تکرار جرم بسیار موثر است.



ضیایی فرد با اشاره به انتقال زندان های البرز به خارج از شهر، خواستار همکاری دستگاه های اجرایی استان و مدیرکل زندان های استان البرز شد.



در ادامه این نشست علی چهار محالی، مدیرکل زندان های استان البرز با اشاره به نقش و قدرت رسانه ها و فضای مجازی، مقابله رسانه ای و جهاد تبیین ها را در خنثی سازی توطئه های دشمن مفید خواند.



چهار محالی با اشاره به تراکم جمعیت کیفری کشور، استفاده از راهکارها و ظرفیت های قانونی در آیین دادرسی کیفری و ارائه خدمات حقوقی را از راهکارهای موثر در کاهش جمعیت کیفری عنوان کرد.



چهارمحالی افزود: امنیت زندان یکی از حوزه های تخصصی قوه قضائیه است و طبق قانون باید مجرمان را بازداشت کنیم و علاوه بر رفع نیازهای طبیعی انسان، آنها را اصلاح و تربیت کنیم که این امر بدون حضور امکان پذیر نیست. نیروی متخصص.» با توجه به تجربیات کارکنان این وظیفه خطیر را انجام خواهیم داد.



لازم به ذکر است علی چهار محالی رئیس سابق زندان اوین و تهران بزرگ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید