مدیرکل جدید اداره کل زندانهای کردستان معرفی شد


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910486

مجتبی محمدی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل زندانهای استان کردستان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کُردتودی، شامگاه شنبه با حضور رئیس قاضی استان کردستان، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندانها. کشور و استاندار اداری استان کردستان. این مراسم به منظور تجلیل و تقدیم مدیرکل زندانهای کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: زندان های کردستان در اکثر شهرستان های استان از نظر فضای فیزیکی در وضعیت سختی قرار دارند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب این مشکل به نحو احسن حل شود. .

وی افزود: افزایش پرونده ها در دستگاه قضایی باعث افزایش جمعیت کیفری زندان ها می شود و سیاست نظارت کیفری زندانیان به منظور غربالگری در دستگاه قضایی استان به شدت دنبال می شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: در سند تحول و تعالی دستگاه قضایی موضوع کاهش جمعیت کیفری زندان ها، توزیع بورسیه حقوقی محکومان، تکریم زندانیان و خانواده های آنان و بکارگیری زندانیان و خوشبختانه مورد بحث قرار گرفته است. در این راستا استان کردستان به بحث کاهش جمعیت کیفری پرداخت و رشد اشتغال زندانیان در کشور بالاترین رتبه را دارد.

حجت الاسلام حسینی بیان می کند: یک مدیر موفق و جهادگر باید وظایف خود را بشناسد و به درستی انجام دهد و این وظایف را خالصانه انجام دهد.

وی افزود: رمز موفقیت یک مدیر نظارت دقیق و مستمر بر زیردستان است و این امر در دستگاه قضایی استان محترم است و با کار عملیاتی و جهادی وارد پرونده ها و عرصه های مختلف شده است.

در ادامه این مراسم محمود ضیایی فرد معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان زندانهای کشور اظهار داشت: هدف اصلی نظام زندانهای جمهوری اسلامی ایران اصلاح و تربیت زندانیان است تا زندانی اصلاح شده باشد. فرد پس از اجرای مجازات

وی از رئیس کل دادگستری و قضات استان کردستان در اجرای برنامه های اصلاحی زندان های کشور تقدیر کرد و افزود: کاهش زندان ها امکان اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی را فراهم می کند و آسیب های اجتماعی کمتری به زندانیان و خانواده های آنان وارد می کند.

ضیایی فرد تاکید کرد: زندانبانی شغلی بسیار سخت و طاقت فرسا است و مسئولیت های خطیر بر عهده زندانبان است و در سازمان زندان های کشور نیز بر اساس تجربه و طی مراحل مختلف تعیین تکلیف می شود.

در پایان این مراسم از زحمات مراد فتحی و حکم مدیرکل زندانهای استان کردستان تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است پیش از این مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی، مطبی محمدی و مراد فتحی به عنوان مدیرکل جدید استان آذربایجان غربی منصوب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید