کلیه کارکنان اداره کل تعاون استان یزد فعالیت خود را انجام می دهند / مشکلات کارکنان توسط مدیرکل یزد رصد می شود.


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840899

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و مددکاری اجتماعی استان یزد:

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و معاونت اجتماعی استان یزد در خصوص استعفای تعدادی از کارکنان این اداره کل گفت: مدیرکل خدمت با مردم دیدار کرد و همه کارکنان در حال حاضر مشغول به کار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدتگی شفیع پور روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در خصوص استعفای برخی از کارکنان این مجموعه به خبرنگار یزدرسا گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همواره و یانگ یی همیشه برای حفظ روابط کار با دارایی نیروی کار و حمایت جامعه زحمتکش و خادمان کارگران و تعاونی ها پا پیش گذاشت.

وی ادامه داد: پرسنل پرتلاش این اداره این موضوع را یکی از اهداف اصلی خود می دانند اما با افزایش تورم و مشکلات موجود و فشار شدید اقتصادی بر کارکنان، تعدادی از همکاران نسبت به صنف خود اعلام و اعتراض کرده اند. دسته جمعی استعفا داد

مدیر روابط عمومی اداره کل گفت: در حال حاضر همه همکاران با تمام توان مطابق با اهداف سازمانی مانند گذشته به جامعه هدف خدمت می کنند و خللی در اداره کل تعاون، کار و معاونت اجتماعی ایجاد نشده است. .

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه ویژه به دولت و مجلس، طرح یکسان سازی حقوق کارکنان دولت به زودی اجرایی شود و نهادهایی مانند تعاون، کار و مددکاری اجتماعی که خدمات مختلفی به جامعه ارائه می دهند اما هزینه نسبتاً کمتری دارند. حقوق و مزایا برای کارکنانشان «از مزایای این طرح لذت ببرید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعاتی پیش (یکشنبه) با برخی از معترضان به حقوق و مزایا در کابینه خود دیدار و با این وزارتخانه برای رفع مشکلات آنان رایزنی کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید