تربیت بیش از 25 حافظ قرآن در زندان سمنان / آموزش متوسطه و عالی در زندانهای استان سمنان


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881566

امید کهربای گفت: با همکاری روحانیون مستقر در زندان ها بیش از 25 حافظ قرآن در زندان سمنان تربیت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفتگو با ماراتاز شرکت زندانیان در دوره های آموزش عالی و متوسطه خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط واحد فرهنگی این اداره کل کلیه دوره های متوسطه و عالی در زندان های استان سمنان فعال شده است.

کهربایی با اشاره به شرکت بیش از 100 نفر از زندانیان سمنانی در دوره آموزش متوسطه تصریح کرد: این افراد پس از ثبت نام با کمک سازمان های ذیربط در زندان ها به تحصیل می پردازند و پس از گذراندن دوره آموزشی گواهی تحصیل به آنها اعطا می شود.

مدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه بیش از 25 حافظ قرآن در زندان سمنان تربیت شدند، تصریح کرد: با تلاش و همکاری فرهنگیان و روحانیون مستقر در زندان ها برنامه ریزی شد تا بتوان روحیه دینی را ارتقا داد. از زندانیان و اینکه در زمینه قرآن نیز آن را ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای اقدامات مناسبی در زندان های استان سمنان انجام شده است، گفت: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای بیش از 121 دوره آموزشی در قالب های مختلف هنری و فنی برگزار شده است. در زندانهای استان سمنان نگهداری می شود

وی با بیان اینکه در این دوره ها به مددجویان آموزش کاشت قارچ، سبزی کاری، کارگاه منبت، چرم دوزی و اتومکانیک آموزش داده شد، خاطرنشان کرد: بیش از 1100 بیمار از استان سمنان در این دوره ها شرکت کردند و از این میان بیش از 550 نفر در این دوره ها موفق شدند. و گواهینامه مهارت دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید