عدم مالکیت و توجه به حلقه های میانی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است/ هنوز برنامه ای برای مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم.

وی افزود: در سال 1376 با حضور حجت الاسلام کومی سند تحولی در خصوص مجموعه تبلیغات اسلامی نوشته شد. از آنجایی که الزامات در این زمینه در سال‌های اخیر بسیار جدی‌تر شده است، باید به روز رسانی متناسب با سازمان و نیازهای جامعه انجام شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در ابلاغیه جدید موظفیم برای انعکاس طرح ها و برنامه های خود از نشانه های تبلیغات اسلامی کمتر و کمتر استفاده کنیم و از انجام این کار پرهیز کنیم، کارهایی را در وسط محافل و گروه های محبوب.

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغی اسلامی در استان قزوین گفت: سلام همسایه و قرارگاه جهادی شهید سلیمانی عملیات مشترک سپاه و سازمان تبلیغات در مرحله سوم تاج و تخت بود که در محله ای مبتنی بر کاهش آسیب انجام شد. از تاج.”

طاهری افزود: در قالب اجرای این طرح، شهر به 53 محله تقسیم شد و اقدامات لازم توسط گروه های مختلف در سطح محله انجام شد.


طرح همسایه سلام در مناطق فقیرنشین استان اجرا شد


وی بیان کرد: طرح سلام همسایه 2 از دیگر برنامه هایی است که در محله های فقیر نشین استان قزوین برای آموزش اقشار مختلف مردم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعزام معلمان در موضوعاتی مانند ازدواج، طلاق، ایجاد اشتغال و شبکه سازی اجرا می شود. در این مناطق

این مقام مسئول بیان کرد: ستاد مردمی تواسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد و با حوزه علمیه برای انتخاب مرد اصلی، فعال سازی مردم در صحنه انتخابات و شفاف سازی مسائل روز جامعه و رفع شبهات حوزه انتخابات تلاش می کند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد مردمی محرم، ستاد مردمی مکتب سلیمانی و امام جماعت محلات از دیگر اقدامات انجام شده در سال های اخیر است که با دستور مقام معظم رهبری برای کمک به مردم در رفع مشکلات در حال اجراست.

طاهری بیان کرد: حدود 150 نفر در محله و روستا در استان قزوین داریم که کلاس های تابستانی و برنامه های تبلیغی با محوریت ائمه جماعات محله برگزار می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برگزاری همایش پیشگامی معضلات با محوریت دانش آموزان از دیگر برنامه های اجرا شده در یک سال گذشته است. در آینده بدون استفاده از لوگوی تبلیغاتی اقدام خواهیم کرد.


عدم تسلط و توجه به حلقه های میانی اهداف سازمان تبلیغات اسلامی


وی گفت: عدم مالکیت و توجه به حلقه های میانی از دیگر اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا وظیفه داریم از مجموعه های مردمی، هیئت ها، ائمه جماعات محلات، گروه های تبلیغی فرهنگی و نهادهای فرهنگی حمایت کرده و اقدامات خود را انجام دهیم. ماموریت ها با کمک آنها. .

طاهری ادامه داد: مجموعه های فرهنگی در واقع رسالت انقلاب را انجام می دهند و سازمان تبلیغات مسئولیت حمایت، تسهیل و حمایت از مجموعه ها را بر عهده خواهد داشت.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری سایر دستگاه ها دنبال می کند بحث جمعیت و زاد و ولد است که بحث اصلی در این موضوع نگاه گفتمانی و فرهنگی است، البته منکر مسائل اقتصادی نیستیم.


هنوز نقشه مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم


این مقام مسئول بیان کرد: در موضوعاتی مانند تقویت جایگاه مادری، زایمان و آرامستان ها و سایر موضوعات در استان به سمت موضوع محوری می رویم و با همین موضوع است که همایش ها و اقدامات و بسیاری از جلسات خود را تعریف می کنیم. و برنامه ها زیرپوستی است.«این یک استان است.

وی در پایان گفت: متاسفانه هنوز برنامه ای برای مهندسی فرهنگی در استان قزوین نداریم و نهادهای فرهنگی ما در قالب یک جبهه متشکل و متحد حرکت نمی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید