خبرگزاری صدا و سیما: سرعت تغییر مدیران میانی کند است/ به نهادها تاکید شده است که برای کاهش اشتغال مدیران میانی باقی مانده از دولت قبل تلاش بیشتری شود.

خبرگزاری صدا و سیما: سرعت تغییر مدیران میانی کند است/ به نهادها تاکید شده است که برای کاهش اشتغال مدیران میانی باقی مانده از دولت قبل تلاش بیشتری شود.

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: با وجود روی کار آمدن دولت سیزدهم در برخی نقاط کشور، با کاهش استفاده مدیران و میانی از دولت قبل و همچنین تغییر و جابجایی، سرعت ما کند است. و متأسفانه استقرار مسئولان دولت سیزدهم در جاهایی به کندی پیش می رود. وی افزود: به نهادهای ملی و استانی تاکید شده است که باید برای کاهش اشتغال مدیران میانی باقی مانده از دولت قبل تلاش بیشتری شود.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جایگزینی مدیران میانی اظهار داشت: اگرچه دولت سیزدهم در برخی نقاط کشور روی کار آمد اما سرعت ما در کاهش استفاده مدیران و کارکنان میانی از دولت قبل کند است زیرا . همچنین تغییرات و جابجایی هایی که صورت گرفته و متأسفانه استقرار دولت سیزدهم در برخی جاها پیشرفت خوبی نداشته است.

وی افزود: به نهادهای ملی و استانی تاکید شده است که باید برای کاهش اشتغال مدیران میانی باقی مانده از دولت قبل تلاش بیشتری شود.

وزیر کشور همچنین بر پرهیز از دو قطبی شدن در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از تلاش های دشمن ایجاد قطب های کاذب در کشور است و اجازه نمی دهد به سمت حرکت یکپارچه ملی حرکت کنیم.

وحیدی ادامه داد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام بین اقشار مختلف جامعه با سلایق مختلف هستیم تا حرکت های بزرگی در کشور انجام شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد فضای دوقطبی در جامعه، تصریح کرد: عمده تلاش ها برای دوقطبی شدن کشور از طریق رهبری دشمنان است اما متأسفانه از درون با بد سلیقه ای مواجه هستیم. مهم این است که کشور یکپارچه باشد و از دوقطبی پرهیز شود، زیرا مانع پیشرفت است و در راستای اهداف عالیه انقلاب و کشور گام برداریم تا مشکلاتی که مانع پیشرفت ملت است. حذف می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید