مدیرکل جدید فرهنگ و رهبری استان قزوین معرفی شد

محمود شالویی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز ماه رجب اظهار داشت: در عرصه فرهنگ و هنر باید تمام توان و تلاش خود را در مسیری که ائمه اطهار طی کرده اند به کار بگیریم. ; در دل مردم نفوذ کنیم و بر دلهای خود حکومت کنیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین کار در حوزه فرهنگ، مدیریت قلوب است، گفت: در حوزه فرهنگ، مدیریت قلب ها مهم است. وی افزود: همه کارهایی که انجام می دهیم مقطع و مناسبتی است که بعد از مدتی آثار آن کم رنگ می شود و به فراموشی می سپرد و فراموش می شود اما وقتی اثر اعمالمان در دل نفوذ کرد برای همیشه باقی می ماند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید به سراغ هر هنرمندی رفت و در کنارش بود و نیازهای او را تا حد امکان برآورده کرد. از آنجایی که هنرمندان توقع زیادی ندارند، کافی است به آثار و هنر آنها توجه کنند.

مهمترین چیز در عرصه فرهنگ، تسلط بر دلهاست


وی در پایان با تقدیر از زحمات آقای اسماعیلی در مدت تصدی مدیرکل فرهنگی و استانداری قزوین گفت: امیدواریم مدیرکل جدید فرهنگی و استانداری با روحیه جوانی و با انگیزه خود منشا خدمات بسیاری باشد. “

محمدحسین فائزی در این مراسم گفت: به عرصه فرهنگ، هنر و رسانه بسیار علاقه مند هستم و معتقدم هر اتفاقی که باید در بوم شناسی دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیفتد باید نقش محسوس و مشخصی در سبک زندگی داشته باشد. از مردم.

وی افزود: ما فقط یکسری خدمات ارائه نمی کنیم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشرو و سیاستمدار در عرصه فرهنگ است که مظهر تمدن تمدن، تحقق مولفه های زندگی انسان بر اساس مولفه هاست. در بیانات رهبر فرزانه و اسناد بالادستی.»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: آنچه مردم را به زندگی مطلوب و آرمانی سوق می دهد جهت حرکت ما است و طبیعتاً دستیابی به این مشکل با همت شخصی بنده و حدود 70 پرسنل اداره کل غیر ممکن است و مستلزم توانمندی و توانمندی است. کار ما حمایت، تقویت و بازتولید گروه های مردمی است.

سیستم مشکلات را شناسایی کنید و با نگاهی خلاقانه و نخبه به حل آنها بپردازید


وی گفت: معتقدم کار بزرگی که آقای اسماعیلی در دو سال فعالیت خود انجام داده است، نه تنها برگزاری جشنواره ها و مسائل دیگر، بلکه ساماندهی، آرامش و شعله ور ساختن فضای اداره کل فرهنگ اسلامی بوده است. و هدایت، که ما اکنون پایه‌های هموارتری داریم.

فائزی در پایان بر شناسایی نظام مشکلات و تلاش برای حل آنها با نگاه خلاقانه و نخبه ای تاکید کرد و گفت: رویکرد ما در این معاونت حل مشکلات و در این راستا شناسایی دقیق مشکلات از طریق فرهنگ، هنر، رسانه است. و نخبگان.”



باید بگویم؛ در پایان این مراسم از خدمات و زحمات محمدحسین اسماعیلی مدیرکل سابق این نهاد تقدیر و محمدحسین فائزی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید