مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیش از 70 درصد استان ها شناخته شده است

ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801671

هاشمی گفت: بیش از 70 درصد استان ها به عنوان مدیرکل فرهنگ، رهبری و ارشاد اسلامی منصوب شده اند و در گام نهایی برای انتصاب جوانان متدین و انقلابی در این حوزه با استان ها اختلاف و گفتگو داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; سید محمد هاشمی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ اسلامی و گلستان گلستان اظهار داشت: گلستان نهمین استانی است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم در آن نمایندگی دارد.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تلاش کردیم آنچه را که مقام معظم رهبری یعنی دولت جوان انقلابی بر آن تاکید داشتند در فرهنگ و رهنمودهای اسلامی در دستور کار قرار دهیم.

هاشمی گفت: در استان گلستان به عنصر جوان و متخصصی اعتماد کرده ایم که ابتکار عمل و مسئولیت بزرگ هدایت او را بر عهده دارد و مهم ترین ویژگی این انتصاب این است که او از هیئت حاکمه است.

وی افزود: باید از حمایت های مسئولان استانی در انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کنیم و این فرصتی است تا روستاییان از این ظرفیت استفاده کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در برخی مواقع از دولت به دلیل تاخیر در انتصابات انتقاد شده است اما در جمع آوری فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 70 درصد استان ها به عنوان مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی منصوب شده اند و در گام نهایی در حال گفت و گو هستیم. ما اینجا هستیم تا جوانان را در این زمینه استخدام کنیم.

هاشمی گفت: امروز اعتماد به یک جوان برای ما یک امتیاز مثبت است و با همگرایی هایی که در استان صورت گرفته است، توانسته ایم این مسئولیت را به روستاییان بسپاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید