رمضانی چابک مدیرکل هماهنگی استان های وزارت ارشاد شد


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821465

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مهدی رمضانی چابک را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، مهدی رمضانی چابک را به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های این وزارتخانه منصوب کرد.

متن تصمیم اسماعیلیان به شرح زیر است:

«آقای مهدی رمضانی چابک عزیز

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و به پیشنهاد معاونت محترم حقوقی و امور مجلس و استان ها به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری و تعامل با حوزه های ذیربط نسبت به انجام موارد زیر اهتمام جدی داشته باشید.

برقراری ارتباط مستمر، هماهنگی و تقویت تعاملات ادارات کل فرهنگ و معارف اسلامی استان ها با معاونین و خدمات مرکزی زیرمجموعه ها و واحدهای مرکزی و استانی سازمان های ذیربط.

– توجیه و نظارت بر تعامل سازنده مدیران کل استان با سایر دستگاه های استان به ویژه با نمایندگان ولی فقیه، استانداران محترم و سایر مسئولان استانی.

– نظارت و نظارت مستمر بر حسن اجرای احکام مندرج در تصمیمات انتصاب مدیران کل فرهنگ و رهبری اسلامی استانها.

نیاز به ارزیابی و بررسی مسایل و مشکلات ادارات ولایتی

دریافت و ارسال گزارش از نحوه اجرای برنامه های اطلاع رسانی

توفیق روز افزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی به اهداف حکومت داری مردمی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم. مانند). ) “

مهدی رمضانی چابک از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولد 1364 و دارای مدرک دکترای سیاست گذاری عمومی است. از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به مدیرکل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین، رئیس سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاونت فرهنگی و هنری معاونت فرهنگی و هنری فرهنگ اسلامی اشاره کرد. و جهت گیری قزوین. معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید