نقش ویژه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چابک سازی در سطح جامعه


ساعت: 21:24
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911563

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد؛

نقش ویژه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چابک سازی در سطح جامعه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نوری زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف ظرفیت سازی در سپاه الغدیر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این رویداد می تواند به شناسایی ظرفیت هایی که در سطح پایگاه های بسیج وجود دارد کمک کند. جامعه موثر شناخته نشده است.

وی ادامه داد: با حمایت این تیم ها امیدواریم این افراد بتوانند سایر گروه های سطح جامعه را توسعه داده و به گروه های حرفه ای تبدیل کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر گفت: نوع نگاه و درک مسائلی که از سوی گروه های شرکت کننده در این رویداد برمی خیزد بسیار امیدوارکننده است زیرا با نگاه هنری این افراد و تلفیق آن نگاه با توانایی ها و ظرفیت های آنها. ، آنها می توانند حرکات متحرک ایجاد کنند او شاهد چیزهای خوبی در سطح جامعه بود.

نوری زاده با اشاره به اینکه برای موفقیت و فعالیت در عرصه جهاد تبیینی باید مخاطبان را در سطح جامعه به درستی شناسایی کرد، تصریح کرد: نمی توان با یک ابزار مشکلات را به همه افراد جامعه ارائه کرد. اما برخی باید از بازی ها و گرافیک حرکتی و … استفاده کنند و به آنها خبر داد که برگزاری این رویداد می تواند نقش بسیار موثری در جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: شما می توانید با ابزار هنر و رسانه بسیار موثر باشید و می تواند ابزار بسیار خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر در پایان با بیان اینکه حمایت از این افراد جزو برنامه های سپاه الغدیر است، بیان کرد: پس از شناسایی و استعدادیابی این افراد، گروه های مورد نظر در مناطق مورد نیاز ساماندهی می شوند. توسط جامعه تعریف شده و با روش ها و ابزارهای مختلفی برای حمایت از آنها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید