سطح رویداد تولید محتوای دیجیتال در بسیج یزد فوق العاده بود


ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911861

عزیزی یزد گفت: سطح برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد فراتر از حد انتظار و عالی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر عزیزی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه سطح و توانایی تیم های شرکت کننده در این دوره بیش از حد انتظار است، اظهار داشت: برگزاری این رویداد کار بزرگی است و برخی از پروژه های تیم های شرکت کننده در این دوره در حد انتظار است. سطح کشور

وی ادامه داد: حضور چشمگیر نوجوانان شرکت کننده در این رویداد نویدبخش آینده خوبی برای نظام است که دارای چنین نیروهای قدرتمندی است که می تواند از توان فضای مجازی برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

معاون سیاسی و تامین اجتماعی استانداری یزد با تاکید بر اینکه صلابت و رشادت نیروهای بسیجی که چنین رویداد بزرگی را برگزار کردند قابل تقدیر است، تصریح کرد: متاسفانه در حوزه فضای مجازی و توان استفاده از این فضا مورد استفاده قرار نگرفته و حتی متاسفانه رها شده است که در این راستا در سطح استان ایده هایی ارائه و روی آن کار می کنیم تا بتوانیم از توان و ظرفیت آنها استفاده کنیم.

عزیزی گفت: این گروه ها نیاز به حمایت، هدایت و الگوسازی دارند و به نظر می رسد در طرح یزد جدید جایی برای فضای مجازی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه فضای مجازی باید در طرح جدید یزد به عنوان یکی از حوزه های اصلی و مهم استان گنجانده شود و اعتبارات مناسب زیادی را جذب کند، گفت: در این حوزه باید فضایی ایجاد شود که توانمند باشد. تیم ها می توانند حمایت و هدایت شوند و دیکتاتوری مد شایسته است. در این کادر نظر دهید و از آنها حمایت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید