مدیرکل جدید بنیاد شهید استان قزوین معرفی شد.



در این مراسم سمیه اسماعیلی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین معرفی و از زحمات رئیس این اداره کل قدردانی شد. لازم به ذکر است پور قبل از این حقایق مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین بود.

کامیار ثقفی دستیار ویژه و معاون امور جامعه هدف و امور ایثارگران بنیاد شهید نیز در این مراسم گفت: امروز به دنبال تحول در حوزه بنیاد شهید هستیم که در راستای ارتقای نظام و نظام است. انقلاب، تا بتوانیم برخی از کاستی های خود را جبران کنیم.

وی افزود: ما در دوران انقلاب اسلامی موفقیت های زیادی داشتیم و همه آنها مرهون تلاش و فداکاری بود و انتظار داریم تغییراتی ایجاد کنیم.

این مسئول با بیان اینکه کلیدواژه های جهاد، ایثار و شهادت در گفتمان این انقلاب نهادینه شده است، گفت: کمبودهایی داریم و باید برای رفع این مشکلات اقدام کنیم.

c81cbe11 24b5 4c51 8f93 ecf775011943 خبر خاکستری

ثقفی تصریح کرد: متأسفانه گاهی بر اساس ظرفیت نظام که یکی از محوری ترین موضوعات در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت و دفاع از آن است و ساماندهی امور ایثارگران نیز یکی از محورهای مهم آن است، کار نکردیم. از سؤالات مهم، زیرا عزت و امنیت این نظام در گرو تلاش شهداست.»

دستیار ویژه و معاون امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: باید دید فرهنگ ایثار و شهادت تا کجا در جامعه نهادینه شده است. بی شک این فرهنگ برگشت ناپذیر و پیشرو است و پیشرفت کشور بر همین اساس است.

وی با اشاره به مبنای ایثار و مولفه های این فرهنگ گفت: باید دید ایثارگری های امروز ما تا کجا ادامه دهنده روند ایثارگری است که در دوران دفاع مقدس داشتند.

این مسئول اضافه کرد: مخاطب بنیاد شهید تنها جامعه ایثارگری نیست، بلکه ما وظیفه همگانی داریم و این باید در فرهنگ عامه نهادینه شود و عموم مردم نسبت به این وظیفه آگاه شوند.

ثقفی اذعان داشت: بنیاد شهید اگرچه باید وظایف خود را انجام دهد اما فقط یک سازمان خدماتی نیست بلکه باید این خدمات را از سایر سازمان ها مطالبه کند.

305beb71 b088 46eb a157 6a8515f29d8c خبر خاکستری



سردار رستمعلی آتانی فرمانده سپاه ناحیه قزوین نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز بار اعتماد خانواده شهدا بر دوش فرزند شهید است.

وی افزود: دکتر اسماعیلی زبان خانواده شهید را به خوبی می داند چرا که بیش از 30 سال پای پدر شهیدش ایستاد.

این مسئول گفت: یکی دیگر از توانایی هایی که از دکتر اسماعیلی می شناسیم، تخصص ایشان در اکثر وظایف بنیاد شهید است.

سردار آتانی ابراز داشت: مسئولیت امروز برای خانم اسماعیلی کار بزرگی است و دوران حساس مسئولیت را پذیرفت در حالی که می توانست با مسئولیت کمتری سمتی را بپذیرد.

فرمانده سپاه قزوین گفت: از مدیرکل جدید بنیاد شهید استان حمایت ویژه خواهیم کرد و این مایه مباهات همه ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید