آب، برق و گاز برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان قزوین رایگان است

حدود 70 هزار نفر از بیماران کمیته امداد و بهزیستی استان قزوین مشمول این طرح هستند.

محمد صیادی در این خصوص گفت: بر اساس اجرای بند (8) تبصره 8 قانون بودجه، 31 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قزوین هستند که از این تعداد تقریباً 16 هزار و 710 خانوار شماره اشتراک خود را در اسمارت ثبت کرده اند. سیستم امداد.

وی افزود: در حوزه برق 2 هزار و 995 خانوار به مبلغ 286 میلیون ریال، در حوزه گاز 16 هزار و 28 خانوار شماره اشتراک ثبت نام کردند که از این تعداد 11 هزار و 373 خانوار معادل 4 میلیارد و 914 خانوار معاف شدند. میلیون ریال 15 هزار و 221 خانوار در بخش آب مشغول به کار بودند که از این تعداد 737 خانوار از پرداخت قبوض آب معاف شدند.

نایب رئیس کمیته همیار خانواده و سلامت امام خمینی (ره) قزوین تصریح کرد: بر اساس اطلاعیه دریافتی از ابتدای سال، مشتریان می توانند با ورود به سامانه soha.emdad شماره اشتراک خود را ثبت کنند. همچنین در صورت عدم دسترسی می توانند از طریق سفره خانه، پیشخوان و در نهایت از طریق دستیاران کمیته امداد اقدام کنند.

سیدی گفت: آخرین آمار به روز شده چهارم آبان ماه در اختیار شرکت های آب، برق و گاز قرار گرفت و لازم به ذکر است مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کنند مشمول این طرح می شوند.

وی تصریح کرد: مشتریان مستاجر می توانند به محض جابجایی اشتراک جدید خود را ثبت کنند تا از این قانون مستثنی شوند.

در ادامه با معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت وگویی انجام دادیم.

غفار رمضانی نیز در این باره گفت: حدود 34 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند و مشمول این طرح هستند.

وی افزود: در مرحله اول مقرر شد تمامی اطلاعات مستمری بگیران که شامل 21 هزار نفر است جمع آوری شود که از این تعداد 13 هزار نفر امضای خود را ثبت کرده اند و ثبت نام را برای بقیه متقاضیان در دستور کار قرار داده ایم.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین ادامه داد: تاکنون اطلاعات 13 هزار مشترک احصا شده و طی بررسی های انجام شده اطلاعات 8 هزار و 400 مشترک به درستی بارگذاری و در اختیار آب، برق و آب قرار گرفته است. شرکت های گاز

رمضانی اذعان داشت: اکنون اطلاعات متقاضیان در اداره برق ساماندهی شده است اما در خصوص اداره آب و گاز تاکنون بازخوردی دریافت نکرده ایم.

وی گفت: اطلاعیه ثبت نام در این طرح به تمامی 53 مرکز اجتماعی از طریق پیامک ارسال شده و می توانند با مراجعه به آدرس https://sam.behzisti.net درخواست خود را ثبت کنند.

معاون همیار مردمی بهزیستی استان قزوین در پایان گفت: علاوه بر این در همه شهرستان ها با سفره خانه ها تفاهم شده است تا هنگام مراجعه بیماران، اطلاعات آنها ثبت شود و با برخی از مناطق روستایی نیز هماهنگی هایی صورت گرفته است. عدم دسترسی به شهر در همان منطقه روستایی اطلاعات اشتراک خود را ثبت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید