امداد رسانی به مددجویان بهزیستی


ساعت: 10:46
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919472

شعیشه گفت: خانواده های دارای دو معلول بدون مسکن 150 میلیون تومان در روستا و 200 میلیون تومان در شهر دریافت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد شعیشه در گفت و گو با گلستان ما اظهار داشت: مهمترین اقدام و وظیفه بهزیستی تامین مسکن بادوام و مناسب برای مددجویان است.

وی ضمن تشکر از همکاری بنیاد مسکن مینودشت در حوزه تسهیلات مسکن افزود: تمامی همیاران و مراکز مثبت اندیشی و CBR نسبت به شناسایی متقاضیان واجد شرایط مسکن و ظرفیت دهیاری ها، شوراها، بخشداران و شهرداران اهتمام لازم را داشته اند. در خصوص صدور پروانه ساختمانی


پرداخت 100 میلیون تومان ساخت مسکن به متقاضیان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مینودشت گفت: سازمان اجتماعی علاوه بر وام بنیاد مسکن، حداقل 100 میلیون تومان برای ساخت مسکن برای متقاضیان پرداخت می کند.

شایست خاطرنشان کرد: 150 میلیون تومان به خانواده های دارای دو معلول بدون مسکن در روستا و 200 میلیون تومان در شهرستان پرداخت می شود.

سید قربانعلی میر مدیر بنیاد مسکن مینودشت با ابراز آمادگی برای ساخت مسکن و وام در این شهرستان از هم افزایی خوب ادارات در تامین مسکن نیازمندان و محرومان این شهرستان تشکر کرد.

وی گفت: تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر 200 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه است و مدت بازپرداخت تسهیلات از زمان شروع طرح 20 سال خواهد بود.

هفته آینده متقاضیانی که مسکن و زمین ندارند برای صدور پروانه ساختمانی به بخشداری ها و شهرداری ها معرفی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید