311 واحد مسکونی تا پایان امسال به مددجویان بهزیستی کرمانشاه تحویل می شود.


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885045

صفدر مظفری گفت: با توجه به افزایش قیمت مسکن، این یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی است و در تلاش هستیم تا پایان بهمن ماه امسال 311 واحد مسکونی را به مشمولان تحویل دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفدر مظفری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از ساخت 311 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مسکن، این یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی است و در تلاش هستیم تا 311 واحد مسکونی را تحویل بگیریم. ذینفعان تا پایان بهمن ماه امسال.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در دولت دوازدهم حدود هشت هزار مشمول بهزیستی در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند و امیدواریم بتوانیم در سال جاری این واحدها را به مشمولان تحویل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 3 میلیارد تومان در بحث سپرده مسکن به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار گرفت و همچنین موفق شدیم 7.7 میلیارد تومان وام پرداخت کنیم.

مظفری از افزایش وام اشتغال زایی بهزیستی خبر داد و بیان کرد: این سازوکار از 123 میلیارد تومان در سال گذشته به 411 میلیارد تومان رسیده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه نیز از مشوق های استخدامی مددکار خبر داد و گفت: کارفرمایانی که در حرفه خود از مددکاری استفاده می کنند تا سقف 100 میلیون تومان وام با بازپرداخت 7 ساله دریافت می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید