واگذاری 20 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در مازندران در هفته دولت


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891825

فریبا بریمانی از افتتاح 83 طرح و پروژه اجتماعی در هفته دولت در مازندران خبر داد و گفت: 20 واحد مسکونی در هفته دولت در استان واگذار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبا بریمانی در گفتگو با بلاگ; با گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه در طول یکسال از دولت سیزدهم مردم، 4200 طرح اشتغال زایی برای جامعه هدف بهزیستی مازندران کلید خورد. وی بیان کرد: در هفته دولت 50 طرح اشتغال زایی به صورت نمادین در استان مازندران به بهره برداری می رسد.

وی از ساخت یک هزار و 248 واحد مسکونی معلولان تحت پوشش بهزیستی مازندران در دولت سیزدهم مردم خبر داد و افزود: هر هفته 20 واحد مسکونی در استان مازندران به دولت تحویل می شود.

افتتاحیه برند اورژانس اجتماعی مدیرکل بهزیستی مازندران افتتاح مرکز مراقبت شبه خانواده در شهرک عامل افتتاح سه مرکز زندگی مثبت در شهرک های ساری، میاندرود و تنکابن افتتاح پروژه مسکن با 6 خانه برای دو نفر از خانواده های دارای معلولیت در شهرستان پل سفید، افتتاح دو مرکز مشاوره، افتتاح کمپ (مرکز بازپروری معتادان متجاهر) در شهر گلوگا، ایجاد نمایشگاهی از دستاوردهای جامعه هدف در شهرستان ها، تهیه و پخش سه قسمت مستند فیلم های زندگی با مضامین مختلف برای آگاهی بخشی و ارائه بهزیستی مازندران در شبکه تبرستان از مهمترین برنامه های هفته دولت در بهزیستی مازندران است.

بریمانی همچنین از آغاز اجرای طرح جهادی شهدای بهزیستی در روستاهای بالادست و کم برخوردار استان در راستای ارائه خدمات یکسان و اجرای عدالت اجتماعی، دسترسی آسان جامعه هدف در مناطق بالادستی و… خبر داد. ارتقای سطح آگاهی و دانش ساکنان مناطق در این هفته.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید