بهره برداری از 100 واحد مسکونی مستضعفان در کرمانشاه تا پایان امسال


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919785

رهبر بسیج ساختمان حضرت نبی اکرم(ص) اعلام کرد؛

امیر حمزه خزایی از ساخت 100 واحد مسکونی برای مستضعفان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی استان کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حمزه هزائی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی در حال ساخت منازل مسکونی برای نیازمندان است که توسط گروه های جهادی و بسیج سازندگی ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: 100 واحد مسکونی نیازمندان در شهرستان های استان در حال ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه این واحدها در تمامی شهرستان ها در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: بیشترین واحدها در شهرستان های سنقر، دالاهو، کنگاور و هرسین در حال ساخت است.

خزایی در ادامه با بیان اینکه گروه های جهادی بازوی توانمندی هستند گفت: حدود 2000 گروه جهادی در استان فعال هستند و این گروه ها با نگاه انقلابی با توجه به تجربه خود فعالیت های بسیاری را در زمینه محرومیت زدایی انجام داده اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بسیج سازندگی بر اساس تعهد و رسالت خود 8 مجتمع آبرسانی در مجموع حدود 150 روستا را به بهره برداری رسانده است.

خزاعی تصریح کرد: گروه های جهادی با توجه به فرهنگ دینی، انقلابی و دانش پایه، حضور صادقانه و جهادی در عرصه کار، نگاه مردمی، تلفیق کار عمرانی با فرهنگ و بدون تظاهر و نگاه الهی به عنوان الگو شناخته می شوند. حضور در مناطق فقیرنشین علاوه بر ساخت و ساز نقش مهمی در رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید