400 مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان ساخته می شود


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813130

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ساخت 400 مسکن مددجویان کمیته همیاری استان زنجان گفت: 80 مسکن در فاز اول ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: بسیج با توجه به بیانات گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده کل قوا و فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به تهیه و تنظیم کرده است. سند راهبردی ده ساله در حوزه های مختلف».

وی اجرای این طرح را در سال 1400 عنوان کرد و گفت: از سال 1401 سند راهبردی ده ساله بسیج به صورت مدون و منظم اجرا می شود.

جانشین انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه راهبردی ده ساله بسیج در همه حوزه های فعالیت بسیج برنامه ریزی شده است، گفت: و … برنامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی ده ساله بسیج در دو بخش پنج ساله در حال اجراست، افزود: ابن تارخ سالانه رصد و سالانه برنامه ها بررسی می شود.

سردار طهماسبی با بیان اینکه برنامه های این طرح در راستای رفع مشکل جامعه است، ادامه داد: جلسات مختلفی در سطح سپاه استان برگزار شده و آمادگی کامل برای اجرای این طرح را داریم.

وی با بیان اینکه تمامی فرماندهان حوزه ها و نواحی مقاومت با برنامه راهبردی ده ساله بسیج توجیه شدند، گفت: اجرای برنامه راهبردی 10 ساله بسیج از سال 1401 آغاز می شود.

وارث سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان سند ده ساله بسیج را موضوع تشکیل هسته های مقاومت دانست و گفت: به خوبی فکر شده است که در حین اجرا اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه در روز مبعث رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) تفاهم نامه ساخت 80 مسکن مددجویان کمیته امداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان منعقد شد، گفت: استان افزود:

سردار طهماسبی با بیان اینکه 400 مسکن برای مددجویان کمیته حمایت می سازیم، گفت: 80 واحد مسکونی در فاز اول ساخته می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی بسیج در استان زنجان ادامه داد: آبرسانی 57 روستای استان زنجان در قالب 12 طرح اجرا می شود.

جانشین انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این طرح ها در مدت 30 ماه توسط بسیج سازندگی اجرا می شود، افزود: تعداد روستاهایی که آبرسانی می شوند به دلیل محرومیت افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید