16 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد مازندران در سال جاری ایجاد می شود


ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823309

بشیرعلیشاه گفت: 16 هزار فرصت شغلی با 800 میلیارد تن اعتبار برای مددجویان کمیته امداد مازندران در سال جاری پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ حجت الاسلام بشیرعلیشاه سه شنبه شب در مراسم بزرگ گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان آمل با اشاره به اینکه اولین مرکز خیرین جهیزیه مازندران در آمل راه اندازی شد، اظهار داشت: کرامت خانواده ها بسیار مهم است و خیرین دارای اهمیت هستند. تا الان تو این زمینه عالی بوده..

مدیرکل کمیته همیاری امام خمینی(ره) مازندران گفت: احیای فرهنگ نیکی و مهربانی در همه شهرستان ها در دستور کار قرار گرفت و تاکنون جشنواره گلریزان در 16 شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به ورود 80 هزار خانوار در کمیته امداد مازندران گفت: در زمینه اشتغال که یک سیاست راهبردی است، سال گذشته 440 میلیارد تن وام از محل وام اشتغال استان به صورت 100 درصد در شهرستان ها استفاده شد که 11 هزار و 400 فرصت اشتغال است. کار در حومه شهر

علیشاه گفت: امسال 16 هزار فرصت شغلی برای مشتریان با 800 میلیارد تن اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از ساخت یک هزار و 300 مسکن برای نیازمندان در استان خبر داد و گفت: رصد فقر در استان مازندران آغاز شده و در تلاش هستیم تا میزان کمک های شبکه های خیریه را در این زمینه افزایش دهیم.

این مسئول نیاز به ایتام در استان را بیش از میانگین کشوری اعلام کرد و افزود: استان 2700 یتیم را تحت پوشش دارد که سرانه آنها 840 هزار تن بیشتر از سرانه کشوری است.

وی افزود: هدف از برنامه های این کمیسیون جذب 20 هزار کودک بی سرپرست است.

فرماندار آمل همچنین خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته به دلیل تاج گذاری در آمل جشن گلریزان برگزار نشد بلکه با توان بخشداری و حضور 700 خیر شهرستانی برگزار شد.

سیدعباس حسینی با بیان اینکه آمل دارای جامعه فرهیخته ای از خیرین و نیکوکاران است، گفت: ایجاد همگرایی برای جلب مشارکت مردمی و قرار گرفتن در کنار این فرهیختگان نیکوکار وظیفه دستگاه های اجرایی است.

حسینی با اشاره به اینکه خیران آمل در عرصه های مختلف فعالیت داشته اند و این مجموعه ها از نقاط قوت آمل به شمار می روند، گفت: مجموعه فعالیت های خیریه و خیریه قطعا زمینه ساز اقدامات موثر و ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به جمع آوری 15 میلیارد تن کمک های نقدی و غیرنقدی ماه مبارک رمضان در آمل تصریح کرد: میزان کمک های جمع آوری شده بیشترین تعداد خیران در سال های اخیر و بیشترین تعداد ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان های استان مازندران است. .

فرماندار آمل یادآور شد: مجمع خیرین شهرستان آمل در این جشن زمینی به ارزش 6 میلیارد تن برای ساخت مسکن نیازمندان اهدا کرد و برخی از هدایای غیرنقدی نیز شامل سبد کالا، مصالح ساختمانی و اقلام مورد نیاز برای ساخت است. مسکن برای نیازمندان علاوه بر هدایای پولی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید