ایجاد 6500 شغل برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798438

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته مددکاری امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اعلام کرد؛

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته مددکاری امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 6 هزار و 500 شغل برای مددجویان این سازمان در استان ایجاد شده است، افزود: تاکنون 226 میلیارد تومان برای ایجاد فرصت برای طرح جذب شده است. . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، جعفر پژوهان در حاشیه نشست با کارآفرینان و مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به هدف ایجاد 11000 فرصت شغلی برای خانواده های تحت پوشش. : برای این منظور 450 میلیارد تن اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 6 هزار و 500 شغل برای مددجویان این موسسه در استان ایجاد شده است، افزود: برای ایجاد مشاغل پیش بینی شده تاکنون 226 میلیارد تن جذب شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته مددکاری امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: در سال آینده ۱۴ هزار شغل در استان با حدود ۷۵۰ میلیارد تن وام برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مشتریان در نظر گرفته شده است.

این پژوهشگران بیان کردند: کمیته پشتیبانی در ازای استخدام مشتریان در واحدهای تولیدی، از آنها در طرح های حمایتی از جمله معرفی نیروی کار ماهر، پرداخت تجهیزات و پاداش به کارفرمایان حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید