ایجاد 5851 شغل برای مددجویان کمیته پشتیبانی در سیستان و بلوچستان

ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785720

راهداری گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان کمیته مددکاری در سیستان و بلوچستان برای 5 هزار و پنجاه و یک شغل ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از نیازهای امروز کشور برای تضمین زندگی بهتر مردم است.

به گفته این معاونت، در راستای رصد وضعیت اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) گفتگویی با راهداری معاون اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد استان انجام شد که وی به خبرنگار ما گفت: از 5 هزار و هشتصد نفر. و پنجاه و یک فرصت شغلی، برای سیصد و شصت و یک نفر از طریق کاریابی و برای 1705 نفر از طریق کاریابی، فرصت شغلی ایجاد شد و 4 هزار و 500 و شصت و یک نفر آموزش های لازم برای ایجاد شغل را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه مجموع تسهیلات پرداختی از ابتدای امسال تاکنون 125 میلیارد تن است، گفت: هم افزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران تامین شده است.

این مسئول اضافه کرد: کمیته پشتیبانی نیز حاضر به پرداخت هزینه تجهیزات است و حجم تجهیزات برای هر نفر بسته به نوع کار از 10 تا 100 میلیون تن متغیر است.

وی افزود: علاوه بر این تسهیلات کارفرمایان برای هر مددجو 100 میلیون تن بوده و علاوه بر آن حق بیمه کارفرما تا دو سال بر عهده کمیته مددکاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید